HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

16 Ekim 2006

Her_eyi özledim

Herkesi herseyi özledim.En basta çal1smayi.
blog arkadaslar1m1
yazmay1
yeni bir yenilik yok.Ev kad1n1 oldum.Guzelmis ama cok yorucu.Yeni temizliyorum arkadan hoop b i bak1yorum yerlerde bisiler var.HAdii yeniden supur.
Hiç is bitmiyor yaa ne zormus
eskiden nas1lsa pis diye fazla umursamazd1m ama simdi kafay1 yedim temizlikle ..Y1llarca adam gibi utu yapmam1s1m.Ne zormus yaa..Gerekmedikce ic camas1r1 vs utulemezdim. simdi utu canavar1y1m.
Evde teror estiriyorum ..B1kt1lar benden esim sen ne zaman cal1smaya baslayacaks1n diyip duruyor..
11 Kas1mda saat 13.30 da dualar1n1za ihtiyac1m var..
Belge s1nav1m icin.Esirgemeyin olurmu
uzun zamand1r _ifremi unuttuum icin yazam1yordum.
Esim notebook ald1 su an bu garip aletten yamaya çalisiyorum.
Zormus kullanmak bunuda
Al1samad1m
yorum yazm1yorum o kadar vaktim yok ama tüm baskül ailemi önceki d.karde_lerimi bir bir okuyorum
Kristalime inan1lmaz sevindim.Beklenen oldu..
Biyonigi asortigi pinoyu prettyi ayseli nilay1 tontonu yesili elmay1 sashay1 burcuyu .....liste devam edecekti ama olan uyand1 süt diyeeeeee
Hepinizi okuyorum hic b1rakmadan
yine gelecegimm

10 YORUMLAR:

<

< <