HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

22 Ağustos 2006

Nasıl olduğumu bilmiyorum.Yukardaki kuşlar gibiyim


Döndüm ben......
Hem de ne dönmek...
Önce tatile gittim.Döndüğüm gün 7 kilo verdiğimi gördüm.Sınavı kazandığımı öğrendim.İşimden ayrıldım..3 saat sonra iş teklifi aldım.
9 senedir çalıştığım ilk işimden ayrıldım.
Nasılım..Bilmiyorum..Güzel bir huzur ama garip bir boşluk var içimde..İşimden ayrıldıktan 3 saat sonra aldığım iş teklifini kabul etmedim.2 ay sonra bir sınavım daha var..
Allahım hayatımda bir anda ne kadar büyük değişiklikler yarattın.Sana şükürler olsun.
Nasılım. Sudan çıkmış balık gibiyim.
Yukardaki aptal kuşlar gibiyim............9 sene sonra işsiz bir kadın olmak......Güzel galiba yaaa.....
Kendimle evimle işimle derslerimle ilgileneceğim..... mi.?....Bilmem.
Ya ben ne yapacağım..Çalışmakta istemiyorum işsiz kalmakta..
Bir insanın hayatı 7 günde bu kadar değişirse olacağı budur..

18 YORUMLAR:

<

< <