HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

11 Temmuz 2006

Döndüm..

Yeniden buradayım..
Yeniden başlıyorum..Kaldığım yerden herşeye.Sınav bitti çok şükür.Emin değilim sonuçtan.Ben umutluyum ama hayal kırıklığı da yaşayabilirim.Bekleyip göreceğim.Bu bekleyiş sınav stresinden daha zor.Belirsizliği hiç sevmem ama ne yazık ki beklemekten başka çarem yok.
2 ay ne çabuk geçti.Oğullarım 2 ay daha büyüdüler.
Bartu yuvaya başladı.Ben huysuzluğu azalır diye beklerken o daha da huysuz çekilmez bir çocuk oldu.
Ataberk kıskanç oldu.Sanırım sabahları Bartu'yla evden çıkıp onunla eve girmem Ataberk'i rahatsız ediyor.Bartu sene sonunda yuvaya başladı ama yıl sonu gösterilerine katıldı.Kafkas oynadı,yedi cücelerden biri oldu,şarkı söyledi.İlk oğlumun ilk gösterisiydi ve ben gurur duydum.Çok ağladım.Kısmetse Ataberk de seneye yuva çocuğu olacak.HEr geçen gün yeni kelimeler yeni yorumlar öğreniyorlar.Onlarla şaşırıp onlarla gülmek ne güzel.Ama ağlamalarına tahammülüm yok.
İş aynı,ev aynı,eş aynı........Kilo ise artıp artıp gidiyor.130 u vurdum.Tartı beni çekmiyor artık.
Utanç duymalıyım.
Aslında duyuyorum ama yemek yedikten sonra.Neyse bir gün bu da hallolacak inşallah.
Aslında ben yeni bir blog açmak istiyorum.Kendimi kısıtlamadan, sınırlamadan aklıma gelen herşeyi yazabileceğim hatta kızdıklarıma sövüp sayabileceğim bir blog açmak istiyorum.Bu buradan imkansız.Sınırsız olmak istiyorum.Sınırsızca yazmak.Bekli de yaparım.
Evet yapmalıyım.

10 YORUMLAR:

<

< <