HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

23 Nisan 2006

Galiba bu sefer

Umarım bu sefer 0lacak...
Hafta başı bi tartıya çıkayım dedim...
Bide baktım..130 ..Ewet ya 130
Bir insan bu kadar kilo nasıl alır 15 gün önce 127 olmuştum..

15 günde 3 kilo bu rekor benim için..
Hafta başı biraz dikkat edeyim dedim.Sadece ekmeği kıstım.Birde Kola ve çikolata ve cips sokmadım eve.Hemen fark etti.
Şu an 126,7 kiloyum.
Sıkı bir diyet yapamıyorum.15 gün alışayım abur cubursuzluğa diyetede o zaman başlarım.Ama midem o kadar kocaman olmuş ki ne kadar salata yesem su içsem bomboş gurul gurul bağrıyor.
........
Ayrıca başka bi konu..
Hayatta hiç kimseye güvenilmeyeceğini kimseye (evlatlarım hariç) değer vereilmemesi gerektiğini bir kere daha hatırladım.
Bu da çok acı aslında ama ne yapalım.Hayat bu.
Çok açık yazmak istemiyorum ...,
Çok kırıldım.
Asla düzelmeyecek.
O kendini bilir...Biliyor...Umrunda değil.Farkında değil..Farkımda değil...Bende değilim artık..
Olmayacağım.Hiç bir şey için kendimden vaz gteçmeyeceğim.İşim evim eşim herşey dahil..
Bebişlerim hariç..
Bi onlar için geçerim kendimden...

Bi onlar için ölürüm ben..HErşeylerim için..Başka hiç kimse için değmez hiç bir şey ..Ah bide Anneannem hurişim içinn............

7 YORUMLAR:

    • At Pazar, 23 Nisan, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      <Çok haklısın ARZUM,çook haklı!

      Ne denir ki bu yazın üstüne!

      İyi ki çocuklarımız var!

      İyi ki böyle eşlerimiz var!

      Daha ne isteriz Allahtan!

      Sağlık,mutluluk,huzur,birazda para!/p> < 

    • <
    • At Pazar, 23 Nisan, 2006, Blogger Pretty Woman NE DEMİŞŞ..…

      Sonra dedim ki bu böyle olmaz bende bir sorun var bu kiloya bu beden alışık değil. hiç böyle şişman olmadım hastamıyım dedim. Doktora gitmeye karar verdim iyi ki de gitmişim çok geç olmadan. şimdi 109 kg oldum hatta sabah tartıldım 108 ama pazartesi sonrası asıl tartı günüm o zamana kadar daha farklı bır sonuc olabılır. grıp oldum fln dıyet yapamadım cunku... ama yılmadım yılmayacagım. Sen de yılma canım benım tamam mı ?? msn ın varsa bana mail at sana o topaç halimi göstereyim :D bi de şimdiki halimi :) eminim sen daha iyi sonuçlar alacaksın. Üzülme benim bi tanecik şeker arkadaşım:)

      kimse için değmez üzülmeye, hadi gülümse bakayım...

      Sevgiyle kal...

      hafifliyorum@gmail.com/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 24 Nisan, 2006, Anonymous Nilay NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 24 Nisan, 2006, Blogger beetlejuice NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 24 Nisan, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…


      Zaman zaman hepimiz farklı duygu sellerine kapılıyoruz. Ama unutma bu durum da geçicidir, her gecenin sabahı var. Çok üzülmemeye çalış. Anlatmak açılmak istersen mail atabilirsin. Bazen dertlerimi anlatmak çok iyi gelir bana da.../p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 24 Nisan, 2006, Blogger cCc NE DEMİŞŞ..…

      Kolay geLsiiin.../p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 17 Mart, 2007, Anonymous Adsız NE DEMİŞŞ..…

      video editing programs/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <