HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

27 Nisan 2006

Anne Olmak........

16.00 sularına kadar çarşamba günüm çok normal geçiyordu.Sasha ve Sadişle arada msn den tıklıyırduk.Eşimden telefon gelene kadar.

Eve gelebilir misin.?Neden dedim.Gel dedi.Neden dedim.Gel dedi.Ya..... ile başlayan panik sözcüklerimden sonra...
-Bartu kesildi.
Ben sadece bunu duydum.Telefonu kapattım.ÇAtamı aldığım gibi hiç kimseye bir şey söylemeden normalde 10 dk süren yolu sanırım 2,5-3 dakikada aldım.Kimseye yol vermedim.Deli gibi korna çalıyorum.Bir yandan da nasıl kesildi?Neresi kesildi?Nasıl kesilir?Allahım kötü bişi olmasın.bir sürü dua..Bir gün önce benim yaramazlar makasla saçlarını kestiklerinden aklıma ilk gelen makas ile oynadıklarıydı.Hatta eşime yaa bunlar bebek daha birbirlerinin pipilerini de keserler dedim.
O 3 dk bana 3 saat gibi geldi.Arabayı bile park etmeden anahtarları aşağıdaki dükkan esnafına atıp merdivenlere koştum.Büyük oğlumun sesi çıkmıyor,küçük kapıda beni karşılıyor.Eşim camları temizliyor.Her yer cam.Salonun koca buzlu camı inmiş yere.Ben doğruca arka odaya.
BArtuyu bacakları çıplak kanlı görünce önce şok oldum.Ama o kanlar elinden akmış.Eline bir bez sarmışlar kıpkırmızı kan içinde.Bir an bayılacağım sandım.Sonra bezi açtım 5 cm ve 2 cm e yakın 2 kesik var.Kandan anlaşılmıyor derinliği.İlk müdahaleyi eşim buz ile yapmış kanamayı durdurmuş.Çocuğumda renk kalmamış eline bakıp bakıp kusacağım diyor.
Allahım hemen pantalonunu giydirdim.Ayakkabı bile giydirmeden terliklerle önce eczaneye.Eczacı müdahale yapamayız çok derin dedi.Ben hemen arabaya attım oğlumu hastaneye acile..Neyseki saat 6 olmamıştı ve genel cerrahi doktoru yerindeydi.Herkes toplandı başına.Çocuk şaşkın, korkak.Ama ağlamıyor.Örümcek adam ya.Doktor abimiz çok hoş tatlı dilli biri.Baktı ve kapatıp açmasını söyledi.Oğlum yapamadı.Bayaa bi iknadan sonra yaptırmaya çalıştık.Eğer yapamasaymış Tendorlar hasar görmüş olabilirmiş ve bu micro cerrahinin işiymiş.
Neyseki gerek kalmadı.Genel Cerrah abimiz; dikeceğim.ağlayacak hazır olun dedi.Ben bayılmamak için tüm enerjimi harcıyorum.Yanımda komşumun kızı da vardı.Bartuya her şeyi anlattık.Tabi dikileceğini değil buz ile yapıştırılacağını vs derken kabullendi.Sulu kuru boya ve boyama kitapları karşılığında kıyafetlerini çıkarmaya ve müdahale yatağına uzanmaya ikna oldu.Yanımdaki kız ona istediklerini almaya gitti.Hazırlıklar başladı.
Uyuşturmak için iğne yapacaklar ama benim yaramazım görmek istiyor.Bende ona kitap ve boyaları verdim.Tek eli doktorda ben başından sarıldım önüne kitapları tuttum.Bir yandan masal anlatıyorum.Aklıma gelen ilgisini çekecek her şeyi konuşuyorum saçmalıyıyorum..
Ay delirdim sanırım dediğimde doktor devam edin harikasınız dedi.
İğne faslı bitti.Biz o sırada çizmeli kediyi yarılamıştık.Eli uyuştu ama dikiş ne zor allahım.İğneleri çekiyorlar ipler geliyor düğüm atılıyor artık ben son demlerimdeymişim sanırım bir hemşire çıkaralım isterseniz sizi dedi.O an kendime geldimm yoo olurmu yaa dedim miniğim elime yapıştı bırakma ANNE...
Bırakırmıyım.Hiç bıraktım mı?Asla bırakmam dedim.
Doktorda konuşturuyor.Örümcek adam nasıl olur neler yapar.Harry porter ne yapıyor vs derken ben kendimi lamilomilosaaa diye BArtunun eline büyü yaparken buldum.. Oyunda büyü o sözlerle yapılıyormuş.Ben de o sözleri tekrarlıyorum ama dilim dönmüyor.Bartu öle değil anne olmadı işte büyü diyor.Ben yeniliyorum.Büyü olmuyor.Masala başlıyorum.Büyü yapıyorum.Boyama kitabındaki havyanları Dr abimize hediye ediyoruz.Tükürüğümle sulu boyayı islatıyorum kitap boyuyoruz.İlgisini çekmek için ne yapacağımı şaşırdım.O ise bana İyy anne iğrençsin yaa demezmi!!!!
Gülen gülene bana..Bu dikiş faslı 1 saat sürdü.8 yada 10 kadar dikişi oldu bebeğimin.Çok şükür tendorlara zarar gelmemiş.Parmağını alçıya benzer ama hava alacak bir şeylere sardılar.Dr. abimiz asla kıpırdamasını istemiyor.
Oğlumu çok beğendi.Sadece uyuşturulurken ağladığı ve onlara çok yardımcı olduğu için tebrik ettiler.Hatta bebeğim FB ama dr abimiz GS olmasına rağmen iyi anlaştılar.
Çok şükür dikiş faslı talimatlar ilaçlar derken veznede bana sorulan hiç bir soruya cevap veremedim.İşte orada çok hafif bir hafıza kaybı yaşadım.Allahım eşimin adı ev telim aklıma gelmiyor.2 dk kadar sürdü ama çok korkunçtu.Yanımdaki komşu kızı olmasa eşimin adını hatırlayamayacaktım.
Eve döndük eşim evi toplamış temizlemiş.Ona hiç bir şey demedim.Kızmadım.Aslında içimden ben olsaydım olmazdı.Ben olsaydım olmazdı.Ben olsaydım olmazdı diyorum.Ama eşime söyleyemiyorum.Zaten rengi kaçmış adamın panikten korkudan.Ben de olsaydım olabilirdi ..Biliyorum ama yine de.........

Küçük bebeğim korkudan hep dinledi sadece.Güzel bebeğim ne olduğunu anlamıştı ve hiç zorluk çıkartmadı koltuktan hep olanı biteni izledi evde . Abisinin yanına yaklaşmadı.Dokunmadı.(15 dk da bir ringdeki boksörler gibilerdir.Biz ise hakem.Belden alta çalıştıklarında yada sarıldıklarında düdük çalıp ayıran hakem gibiyizdir.)
Dr abimiz yaramazlık atlama zıplama yok dedi ama çocuk işte ne mümkün geldiğimiz an yere attı döne döne benim büyük bebek kendini.

Şu an el parmak havada sargılı dikişli uyuyor.
Ama işten eve gelirken yaşadığım bilinmezlik korkusu ve onun hastanede ki bana ne olacak der gibi bakışları feryatları ..Off ki ne off
Kelimelerle anlatılmaz. Annemi esas bana bakan Anneannemi(hurişimi) şimdi daha iyi anlıyorum.Çocuğun olsun anlarsın derlerdi.Doğruymuş.ANNE OLMAK....

ANNE olmak ne zormuş Allahım.

29 YORUMLAR:

    • At Perşembe, 27 Nisan, 2006, Blogger tontontombo NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 27 Nisan, 2006, Blogger tatlıcadı NE DEMİŞŞ..…

      Sevgiler./p> < 

    • <
    • At Perşembe, 27 Nisan, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…


      Çok çok geçmiş olsun... (Bence doktorda gösterdiği cesaret için küçük bir ödülü hak etmiş.)/p> < 

    • <
    • At Perşembe, 27 Nisan, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Çok teşekkür edreim.Sağolun..
      Gerçekten Allah korudu yavrumu çok şükür..
      Eve nasıl gittim onu nasıl kaptığım gibi indim hiç hatırlamıyorum.Bacaklarında kanları görünce çok korktum.Durumu daha kötü sandım.
      Zaten doktorumuz kafasını ve vücudunu inceledi.
      Evet hakrtti ama istediğini maalesef türkiye sınırları içindeki hiç bir toys r us mağazalarında bulamıyoruz.
      Örümcek adam kıyafeti istiyor.Sabahtan beri nette araştırıyorum.Sonunda genel müdürlüğü aradım.Yok yok yok..
      Kalıp olsa biz dikeceğiz ama oda yok.Bakacağız artık..
      Tekrar teşekkür ederim hepinize sağolun./p> < 

    • <
    • At Cuma, 28 Nisan, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      nasıl anlatmışsın canlı canlı
      aynı senle arabayı hızla sürdüm,eve koştum,bebeyi ööle kanlı manlı gördüm,içim çekildi.
      Allahııım,verilmiş sadakanız varmış kızz,Allahım korumuş valla billa,sen bi, sadaka falan ver arzumm./p> < 

    • <
    • At Cuma, 28 Nisan, 2006, Blogger duygu NE DEMİŞŞ..…

      benim 18 ayligin henuz booyle kalp durduracak kazasi yok
      allahiimm ben naaparim yaaa senin yerinde olsaydimm
      esin de cocuklarin da cook sansli cok cool bi anneleri var
      masallah :)/p> < 

    • <
    • At Cuma, 28 Nisan, 2006, Blogger karmançorman NE DEMİŞŞ..…

      büyük geçmiş olsun daha büyük kazalardanm korusun allah.boşuna korkmuyorum yani şu annelik meselesinden :)/p> < 

    • <
    • At Cuma, 28 Nisan, 2006, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 28 Nisan, 2006, Blogger Pretty Woman NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 28 Nisan, 2006, Blogger hellokitty NE DEMİŞŞ..…

      sevgiler/p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 29 Nisan, 2006, Blogger beetlejuice NE DEMİŞŞ..…

      <çok geçmiş olsun.bunu okuyunca çocukluğuma döndüm.biz de ağbimle bğacılık(?) oynuyoduk.o boğaydı ben de matador:)sonuç olarak boğanın eli salon kapısının camına girmişti.çok üzülmüştüm boğayı tutamadım diye.tekrar geçmiş olsun canım./p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 29 Nisan, 2006, Blogger cCc NE DEMİŞŞ..…

      <çook büyük geçmiş olsun.. hemen iileşsin inşalla../p> < 

    • <
    • At Pazar, 30 Nisan, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      tekrar geçmiş olsun..bir an önce iyileşsin Bartucuk..bu arada FB yendi bu akşam,sevinmiştir Bartu herhalde di mi:)/p> < 

    • <
    • At Pazar, 30 Nisan, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      <...Verdim biyonikciğmm..
      Ya sorma o heyecanla yazdım sıcağı sıcağına.. dertleşir gibi ..ne yapayım..
      ....Duydu seninkinide allah bağışlasın canım.Aman aman olamasın o kazalar.Çookk yürek yakıyor.
      ...Sashacığım elbet olacaksın bi gün..Öyle zorki ..O zaman anlarsın.Teşekkür ederim canım.
      ...pinkyciğm saol..Ewet yaa..Aman çok zor anne olmak.Ne bileyim.Herhalde dünyada vazgeçilmeyen tek meslek bu.
      ....Pretty sağol canım..Evet ne yaparsak yapalım mutlaka bir vukuat olyor.Bu oğlan çok yaramaz.Kaçıncı kazası bu.

      Daha önce de sobadan babasının lehim makinasından yandı.Elinde derece kırdı..Ayy ne bileyim yaa..
      ...Hello teşekkür ederim canım.Gerçektende çok üzdü..Bir de naz..Aman allahım.Şimdi çok şımardı.İlgi üzerinde yaa.
      ..Ay alemsin bilana.Güldürdün inan beni..
      :)
      ..Sağol CCC..İyileşiyor canım.Kudurmalar örümceklikler başladı ki iyileşiyor aramaz..
      ....
      Cristal ewet canım..Çok mutlu oldu..
      Ayy sende henüz anne değildin..
      Olunca bak gör ne zor diyeceksin..
      Onların canları acısa benim yüreğim acıyorr..
      Geç yanıtladım..Ancak fırsat buldum.
      Hepinize sonsuz teşekkürler.Yanımda birilerinin olduğunu bilmek çok güzel canlarım/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 01 Mayıs, 2006, Blogger fatos NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 01 Mayıs, 2006, Blogger Asortik Krep NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 02 Mayıs, 2006, Blogger kendini NE DEMİŞŞ..…

      gözlerim doldu hemen benim öğrenciler geldi aklıma onlara bişey olursa ben ne yaparım diye allah korusun cnım büyüyk geçmiş lsunn/p> < 

    • <
    • At Salı, 02 Mayıs, 2006, Blogger pino NE DEMİŞŞ..…

      ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN...Örümcek adamın yanaklarını öperim..kahraman oldu o artık..cesur bartu:)
      ben sevdiklerimin başına birşey gelmesine dayanamayanlardanım..benim başıma gelsin çok soğuk kanlıyımdır..canım tatlı değildir..dikiş bile atabilirim kendime..ama yanımdaki birine bişey olsun dayanamam bayılırım orda..çok korkuyorum inan 2 oğlan bebesi annesi olarak..gün geçtikçe yaramazlaşıp birbirlerinin tepesinden inmiyorlar..
      Allah bize güç kuvvet versin...çok öpüyorum hepinizi.../p> < 

    • <
    • At Salı, 02 Mayıs, 2006, Blogger burcu-mutfak camı NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 03 Mayıs, 2006, Blogger Age35 NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 05 Mayıs, 2006, Blogger Gün NE DEMİŞŞ..…

      <18 aylıktı henüz aşk böceğim çok benzer şeyler yaşamışız, geçmiş olsun allah beterinden korusun./p> < 

    • <
    • At Cuma, 05 Mayıs, 2006, Blogger gulfi NE DEMİŞŞ..…

      <çok büyük geçmiş olsun gerçekten..ufaklığı bizim için öp, nazar boncuğu tak bence kesinlikle..sevgiler/p> < 

    • <
    • At Pazar, 07 Mayıs, 2006, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 09 Mayıs, 2006, Blogger tontontombo NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 11 Mayıs, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      Armut dersem çıkmaaaaa!!

      Kızımm nerelerdesin,"anne olmak" iyi anladık bide "arkadaş olmak var"
      ee o noolcek?

      Oğluş eli kesti yırttı ama çıkmazsan ben senin kafanı kescem haaaa!!!

      Hadi lenn ösledikkkk.
      Bizede yazık günah ama dimieaa?/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 22 Mayıs, 2006, Blogger HORUS NE DEMİŞŞ..…

      büyük geçmiş olsun
      bir baba olarak en korktuğum şey ev kazalarıdır
      ben bi evi ariyim/p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 14 Şubat, 2007, Anonymous Adsız NE DEMİŞŞ..…

      »/p> < 

    • <
    • At Cuma, 27 Nisan, 2007, Anonymous Adsız NE DEMİŞŞ..…

      » » »/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 03 Mayıs, 2010, Blogger sadiş NE DEMİŞŞ..…

      <çok geçmiş olsun canım allah beterinden korusun diyelim../p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <