HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

31 Mart 2006

Parlayan Yıldızımız...


Ewet..Parıldayan yıldızımız belli oldu..

KEndini kandırma bu haftanın yıldızı..
O tek adayım ben yaa.Başka aday olmadan bu kazanmak hoş değil gibisinden bir yorum yapmıştı ama..Aslında aday olmaya cesaret eden olmadı demek ki..Yani kilosunu koruyarak bile ona yaklaşan olmadı sanırım.Baskül fotosu göremedik.
O kilosunu korudu ve aday oldu..Bizde onu seçtik..
1 hafta boyunca parıl parıl parılda canım..
Ben vedanın ev sahibi olduğunu hatırlayamadım.Msn de ona sordum bu gece .Onay alınca veda olsun dedim.
Ben vedaya devrediyorum ama başka ev sahipliği yapmamış arkadaşımız varsa onlardan biride olabilir..
Fikir ve karalarınızı bekliyorum..
Sevgiyle..Yıldızımıza ve yeni adaylarımıza da bolllll şanslar..

4 YORUMLAR:

<

< <