HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

15 Mart 2006

Kısa bir süre daha ara.........

Kısa bir süre daha ara vereceğim postlarıma..
Keyfim yok,işler yoğun,canım istemiyor,en önemlisi de sınav yaklaştı.Derslere başlamalıyım.
Örgüye merak sardım.Şimdi kurdele işine başladım.Fiyonk sağolsun.Çok açıklayıcı bilgiler veriyor.
Bir 10 gün kadar yazmam yine sanırım.
Kilolara gelince...Sabah eşimle yine ufak ama etkileyici bir konuşma daha yaptık.
:((
127 kilo oldum ben arkadaşlar.
Ölümüme gidiyorum artık.Ne zaman dur diyeceksin buna Arzum dedi.Fiziği görüntüyü geçtim,sağlığın elden gidiyor aşkım dedi..NE iyi kocam var benim yaa...
Off bitmiyor işte beynimde bitmiyor.Ne zaman bitecek bakalım 150 yi devirince mi.?
Allahım bana şu iradeyi vermedin yaaaaaaa...
Bu kadar iradesiz mi olur bi insan.Her şeyi biliyorum..Ne yapmalıyım ne yemeliyim vs vs vs..
Prof oldum artık.Ama iş kendime gelince koca bir 0. Aynı benim gibi......
Neyse..Kısaca şimdilik bu kadar..
Merak eden soran herkese kocaman kocaman öpücükler........

Oğluşlarımın odası...........










............................................... Yeni başladığım bebek yeleği...

İşte saçlarım.............






Bi heves yaptırdım bu saçları ama şimdi ondan da sıkıldım.Kestirdim biraz.Röflelerin yarısı gitti nerdeyse.

Saç baş değiştirmek kolayda beynimin sinyalleri nasıl değişecek bakalım.



11 YORUMLAR:

    • At Çarşamba, 15 Mart, 2006, Blogger Asortik Krep NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 16 Mart, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…

      Akıl verecek değilim. Kelin ilacı olsa kendi başına sürer. Ama her ne zaman istersen destek olmaya çalışırım. Kendine iyi bak. Sağlık ve mutlulukla dolu günler dilerim./p> < 

    • <
    • At Perşembe, 16 Mart, 2006, Blogger beetlejuice NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 16 Mart, 2006, Blogger kendini NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 16 Mart, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      öperim çok..ve iyi haberlerini beklerim ../p> < 

    • <
    • At Cuma, 17 Mart, 2006, Blogger karmançorman NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 17 Mart, 2006, Blogger yemekvebiz NE DEMİŞŞ..…

      seni cok iyi anliyorum, bahar geldi, bak ne guzel ugraslar bulmussun kendine, gunlerde uzadi, aksamlari eve donunce uzun yuruyusler yap yaramazlarla, sen kendinde diyorsun ne yapman gerektigini cok iyi biliyorsun, hadi guzelim bir an once basla, seninleyim bunu unutma
      cok opuyorum seni.
      zeynep/p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 18 Mart, 2006, Blogger aynur NE DEMİŞŞ..…


      Bu arada saclarini kestirmene uzuldum, cok guzel olmuslar. Bende hedef kiloya gelince aynisindan yaptiracagim.

      Sinav stresi seni bayag sarmis. Ev ve is hayatinda basarili bir hatunun en kisa zamanda sinav ve kilo stresinden kurtulmasi dilegiyle.

      cok optum minikleri ve seni/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 20 Mart, 2006, Blogger rana NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 20 Mart, 2008, Anonymous Güneş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 16 Nisan, 2010, Anonymous Adsız NE DEMİŞŞ..…

      umutsuz olma sakın Bende de aynı dert var ben senden de beter durumdayım 140 kiloyum hamileyken tam 55 kilo aldım çok az yemek yememe ve spor yapmama rağmen ve gitmediğim doktor diyetisyen kalmadı hiçbir sebep yok,10 sene öncede kiloluydum ve kendi çabamla 60 kilo vermiştim o zaman daha gençtim ve umutlarım vardı çok iyi motive olmuştum o şekilde kilo vermiştim şimdiyse gram veremiyorum sanırırım herşey beyinde bitiyor.ev anne eş kalıbında sıkışıp kalmış hissediyor insan ve erteleyip duruyor herşeyi ah keşke bu dertten kurtulmanın bir kolay yolu olsaydı ama maalesef hayat tarzı değişmeden çok zor inşallah sen de bende başarırız seni kendime yakın bulduğum için yazdım benim de bir kız bebeğim var zor işler bunlar allah kolaylık versin sağlık olsun da gerisi kolay./p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <