HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

22 Mart 2006

.............

acaip sarhoşummm
hemde nasıl dut,b,, elim klavyeye alışık olanasa bunları bile yazamamç..:Harika bişi uçmak sorho olmak oh beeeeee
satiim anasını dünyanın..HErşey gülüyorummmm
kuzenleri vadıu eşimin yarın almanyaya gidiyorlar ..içtik bu gece hemde ne içtim of offff
hahahah
ne güxeş yaaaaaa
oh değdi canıma ,içelim güzelleşelim
içtim ama ben uçtummm
şu ana kadar bu yaxıyı yüz kez sile sile yazdımmm
uyuşuk yüzüm
offff ffffffffff ff
offfffff
oh değdi canıma ama
uff yaa midem bulanıyor

mimik desen sıfır güzel ama acaip boktan bi durum
yatsamö dünyam dönecek yatmasam kafamı tutamıyorum
az önce kendimi balkonda kedilere ziyafet çekerken buldum
koca bi kaşar halkasını onlara atıyordum kendime geldiğimde
bitmişti,,,,,,,,,,,,,,
tüm mahallenin kedileri bayram ettti çinküü evde peyni ve salam sucuk kalmadııı
hahhaahaqa
sabah ciick bebe yeyicek oğlkankarr

ay yaa ben yqarın kesin bu yazıyı silerimm
:=P =====
gülmek nasıldı yaa99999 yine olmadıı
)))))))
olduuuuuuuuuuuu
öğğğğ
içmek iyide
sonrası çok berbatgtttt
içmişim bnaşım dönüypp dönüyoooooooo
giden geri dönüyooo
dönüyuoooo
ölemiydi
aman neyse

hadi byeeeeee
sızmadan
ddddddddddkı

11 YORUMLAR:

<

< <