HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

21 Mart 2006

BIktım mı bıkmadım mı..Bıktıysam neyden bıktım.

Ara vermemin sebebi kilo verememek değil.Diyet kardeşiyim ama sayfamı kardeşlikten önce açmıştım.HErşeye dair yazıyorum ben.Ordan burdan..Ara vermek istememin sebebi sıkılmam
bıkmam....HErşeyden herşeye dair herşeyden..

Aşagıdaki bıkkınlıklar şu an şu anda hissettiklerimle ilgilidir.Dün böyle değildim.Yarında olmayacağım.Ama şimdi bunları hissediyorum.Kimse kızmasın küsmesin..
Bıktım artık.......
Evi toplamaktan
işte ve evde çalışmaktan
yemek yapmaktan
çocuklarla uğraşmaktan
sabah toplayıp temizleyip gidip akşam gelince sabah yaptıklarımı yeniden en az 2
saate yakın tekrarlamaktan.
Gö..mü koltuğa koymadan mutfağa girip çocukları doyurmak için alternatif aramaktan
yemediklerinde yemek yedirmek için bir takla atmadığım kalmasından
İnsanlara verdiğim değerin değmemesinden
Nankörlükten
bana yeme denmesinden
zayıflayamamaktan
tuvaletten bile oyuncak toplamaktan
Akşam eve girmeden bir iki mağazaya yada düğme almak için bile bir tuhafiyeye gidememekten
şirketteki inşaattan
çocukları gezdirememekten
onlarla yeteri kadar ilgilenemekten
erkeklerin bu kadar önemsemez olmasından(temizliği)
eşimin yerdeki çöpü görüpde üzerinden atlamasından
her şeyi düşünmekten
kocam ile akşamları aile gibi bir sofrada oturamaktan
Blogdan blogerdan diyetten zayıflayamayanlardan
Akşama kadar pc başında oturup arkasındaki afetin a sını bile duymamasından
Çocukların evin altını üstüne getirmesinden
şu an bile büyük oğlanın uyanıp anneeeeee demesinden(uyu be çocuk)
Örgü örmek nakış yapmak için çocukların uyumasını beklemekten
klavyenin pilinin eşim tarafından bitirilmesinden
koca memelerim yüzünden hep çorbayı üzerime damlatmaktan
üzerime göre kıyafet bulamamaktan
Benim gibi anlamsız verimsiz faydasız yazılar yazanlardan
girdiğim ufak bunalımları depresyonları kolayca kendi kendime atlatabilmekten
eşimin ben eve gelince işe gitmesinden
gece işten gelip pc başına oturmasından sabaha karşı yatmasından
sabah onun yüzünden işe gecikmekten
gün içinde buranın ev olduğunu düzen olması gerektiğini unutmasından
ona bunu unutturan sitesinden(http://benimarabam.net)
insanlardan kocamdan kendimden bıktım artıkkkkkkkkkkkkkkkk.......
Dip soslu not:İşten gelip soyundum giyindim vs.Salonu odaları vs o şekilde görünce(6 saat önce herşey yerli yerindeydi) ağlamaya başladım.
Miniğim anne ağlama lütfen anneciğim ağlama dövdümm adamı eh eh işte ağlama
canım annem sös sös yayamaslık yok sös.Neden annem.NEden ağlıyorsun annem.(ah o annem kelimesini nasılda içten söyler titrer içim)Anneciğimm neden ağladın.Kim dövdü seni annem
annem(gözyaşımı siler ve parmağına bakar .ıslak .Altında çişten koca bir çuval olmuş beziyle yumuk yumuk içeri koşar.Ben şaşkın şaşkın beklerken ne olacağını peçete bulamayıp kendi oyuncak tilkisinin kıyafeti ile gelir parmak havada.Gözlerimi kurlar.Sonra kendi parmağını.
Öğümcek adamım ben .Ağ attım onlara.Uç ağ uç.Ağlatamaslay annemi.Anneciğim.Bu arada yeniden elimden tutar yatak odasına memmem olayına götürür beni.Ama ben halen katılarak ağlamay devam eder durumda.Beni yatırır yanıma yatar.Sev annem.Memmem yap kollarıma.bende yapayım memmem sanaa.O sırda ben başımı onun minik bedenine teslim etmiş ağlarken birden ..Anne yaa yeteyy ben yaştık değilim kiii bebeğem ben bebe...demez mi??
Koptum.Gülerken ağlamak buna denirdi işte.29 aylık velet bu kelimeyi nerden buldu da kurdu.İnanamadım.
Büyük ise çıt çıkartmadan pc başında.Yanıma yaklaşır sonradan sonradan..

-Ağladın ama gelmedim.
-NEden oğlum
-Ağlamakla bişi elde edemezsin
-sen ağladığında ben hemen gelmiyormuyum
-uyanamıyorsun ki
-ama sen şimdi uyumuyordun ki
-anla diye gelmedim.Sen ağlarken ben ağlarken vs vs
karışır olay ama anladım.Ağlarken istediğin kişi gelmezse bak gör nasıl oluyormuş anlamında gevelemeler...
-Ben artık başka baba alacağım.Bu baba artık bizimle evle sizle ilgilenmiyor.
İkisi birden..İstememmm..Kötü baba o.Kötü baba nasıl olur oğlum..
:))Zorla bizi uyutur.Bize hep yemek yedirir.Oyuncaklarımızı toplar oynatmaz..( aman tanrım yaa..İyi baba yedirmezmiş uyutmazmış.Bu ne şimdi......
-tamam söz bir daha evi dağıtmayacağım ama sende ağlama bir daha ağlarsan beni çağırma ağlamakla bu evde hiç bişi halledemezsin.ağladın diye istediğini yapamam senin.
Bunları bana diyen 3.5 yaşındaki bebeğim yaa.....
Bu ilginç diyalogun hemen ardında
-sustuysan hadi gel anne.Canavarı yenmene ve bana yardım etmene izin vereceğim.Sen öldür canavarı.Verdim izin.Öldürünce ben devam ederim amaaaaa.....
Küçük ise elinde bez halen neremi bulsa silmeye kedii pisi güsel anne kedi..canımm ellerinin içine yüzümü almış öpücükler kondurmaya devam..
Hayatımın en imlası ve cümlesi bozuk düşük anlamsız postu bu sanırım.okursam ben bile anlamam.Çocuklarımdan bıkmadımm...
Bıkmadığım tek şey bebişlerim..uyumak üzere yatağa doğru gidiyoruz.
Duamızı ediyoruz bir iki piş pişten sonra ben esnedim.yukardan bi ses kısık kısık.. a z c ı k d a ha
a z c ı k d a ha...Biraz daha piş piş yani uyumamış büyük anladım
Ama aşağıdaki ses Çok anne açok
azcık değil anneciğim..Uyumamışlarr ama ben pişlerken içim geçmiş kolumun üzerine uyumuşum.uyandığımda küçüğüm bebeğini(tikli aslında o bebiş der)kucağıma koymuş elimi tutmuş uyumuş..
Ah bu meleklerden bıkılırmı.????????

6 YORUMLAR:

    • At Salı, 21 Mart, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      ÇOK ÖNEMLİ!!!!!!!!!!!!
      LÜTFEN OKUYUN!!!!!!!!!!!!!!!
      Arzumcum yazına bayıldım ama sevimsiz bir konu için geldim.
      TAURUS(cem)beni yorumuyla,blogundaki yazıylada herkesi çocuklarımızın fotoğraflarını koyma konusunda ciddi biçimde uyarmış.
      Sanal ortamdaki hayvanların,adi,pis ve aşağılık emellerine fotoğraflarıyla bile alet olmasını istemediğimden kızlarımın resmini hemmen sildim.
      Seni ve sizleride uyarmak istedim./p> < 

    • <
    • At Salı, 21 Mart, 2006, Blogger burcu-mutfak camı NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 21 Mart, 2006, Blogger Asortik Krep NE DEMİŞŞ..…

      Hatırlatayım dedim../p> < 

    • <
    • At Salı, 21 Mart, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 22 Mart, 2006, Blogger yemekvebiz NE DEMİŞŞ..…

      evlatlar bizim en buyuk zenginliklerimiz,obezannenin dedigi gibi biraz mola ver haftasonunda kendine, bende versem ne iyi olacak ya :))

      opuyorum sizi/p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 01 Nisan, 2006, Blogger beyza NE DEMİŞŞ..…

      Adını görünce çok şaşırdım.Çünki benim adım da arzum.Adaşımı şimdiye kadar pek bulamamıştım.Bende kızım beyza nur için bir blog açtım.Blog kardeşliği istıyorum ama nasıl olduğunu bilmiyrum.
      kızımın blogunu ziyaret edersen sevinirim.www.beyzanur.blogspot.com
      görüşmek umuduyla/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <