HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

14 Şubat 2006

Yine..Yeniden..

Dün gece telefonda Banu ile konuştum. Kilo almaya devam ettiğimizden,popomuzu kıpırdatmadığımızdan konuştuk.Onunla yeni kararlar aldık.Kilolarımız aldı başını gidiyor.Halen 124 kiloyum.Yiyip içip oturuyorum.
Sabah doktora gittim.İçmeyi ihmal ettiğim ilaçlarımı yazdırdım.Kan verdim.Artık yemek görmek yemek yemek hatta pişirmek bile istemiyorum..
Neyseki verdiğim 2 kiloyu almadan yine yeniden .....
Diyet listeme kesin uyacağım.Buraya gelen tabldot sanayi işçilerine yönelik.Çalıştığım yer fabrika.Bol katkılı bol kalorili yemeklerden azıcıkda yesem şişirip duruyor.Buna da bir çözüm bulmalıyım.
Kısaca yine yeniden..Başarana kadar YİNE YENİDEN...................

6 YORUMLAR:

    • At Salı, 14 Şubat, 2006, Blogger mehmet livvarcin NE DEMİŞŞ..…

      mehmet ben
      diz üstü bilgisayar gibi
      100 üstü mehmet :)
      yaşasın 100 üstüler :)))/p> < 

    • <
    • At Salı, 14 Şubat, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 14 Şubat, 2006, Blogger BANU'S CAKES NE DEMİŞŞ..…


      Banu/p> < 

    • <
    • At Salı, 14 Şubat, 2006, Blogger burcyni NE DEMİŞŞ..…

      ben gittikçe eriorum da ne oluyor..50 kiloydum üşütüp hastalandırdık bünyeyi olduk sana 45 ..boy da sulak yerde serpilmişim uzun:D yaw senin ki daha ii walla.dertlendiğin şeye bakk../p> < 

    • <
    • At Salı, 14 Şubat, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      bende işe yaramış 12 kilo vermiştim 2 aydan az bi sürede..sonra devam etmeyince geri aldım yarısını ya,ama gidicem tekrar..adam başarılı..en azından sana hırs katıo falan,inandırıo kendine..çok ciddi kilolar veren hastaları var,gözümle gördüm,incelenleri 140tan 80 e inenler falan..
      istersen,motivasyon ve değişiklik olması açısından,veriim bilgisini,git he?
      öperimm çok canım benim/p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 15 Şubat, 2006, Blogger Lighter-N NE DEMİŞŞ..…

      Bloguma biraktigin ilk yorum icin cok tesekkurler...Bence bu is tek basina olmuyor. Butun enerjini ve dikkatini diyet-spor olayina verebileceksen ok ama insan bi tek buna odaklanamiyor ki. O yuzden profesyonel yardim almak sart bence...Bir beslenme uzmanina gitme imkanin yok mu?Cok pahali olmasin, uzun sure git oyle 2 ay gidip birakma. 1 yil bile gidebilirsin, uzmanla zayiflamaya calisirken en azindan motive oluyorsun, bir hafta bozarsan diger hafta dengeletiyor sana uzman. Bir de ben isyerindeki yemegi begenmedigimde evden zeytinyagli koyup getiriyorum 2 cesit, yanina yogurt, bir dilim ekmek...Sen de evden getirebilirsin. Yemekhanede de mutlaka yemegin suyunu suzerek koyar misniz diyorum cunku yemegin yagi gizli kalori!Sabir ve basari diliyorum canim..../p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <