HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

27 Şubat 2006

Son günlerin özeti..

Çok şükür bebişlerim iyileşti.Bu demektir ki 2 ay kadar rahatız.Uykusuz geçen 4 gecenin ve iş yerindeki yogunluğun(vergiler vs) ardından biraz rahatladım.
Uzun süre güncelleme yapamadım.
Hastalıkların haricinde evde küçük bir karmaşa vardı.Eşim yerden kazanmak amacı ile bebişlerin yataklarını ranzaya çevirdi çok da güzel oldu.Tabi karmaşa ve temizlik uykusuzluklara karıştı.
Bir örgü modeline başlamıştım 2 hafta kadar önce.Netten almıştım modelini.Tek şiş ile yapılıyor.Örgüme devam ettim vakit bulup TV ya da film izlerken.
Beynim tam anlamı ile şu rejim işine adapte olamadı bir türlü.
Şimdi nacizane bir önerim değil de ricam olacak...
Lütfen birbirimizin rejimlerini takip taklit ya da ne denir uygulamaya almayalım.
Banucuğum en sonunda doktora gitti tahlilleri yapıldı.Onun sayfasındaki yorumlara baktım az önce..Herkesin sorunu farklı.Bizlerde insilün direnci metabolik sendrom vs var.
Ve aynı anda o rejimlerle beraber 2 ayrı ilaç kullanıyoruz.Yani ilaçlar olmadan rejim rejim olmadan ilaçlar işe yaramıyor.
Sonuç olarak kimin nasıl bir sorunu varsa bunu dahiliye ya da endokrin uzmanları belirleyecek.
Sorun yoksa bile kişinin yaşı boyu kilosu aktivetesi ihtiyaçları doğrultusunda diyeti belirlenecek.
Bu yüzden zayıflamak uğruna sağlığımızdan olmayalım lütfen kızlar.
Maddi olarak sorun yok sağlık güvenceleri olanlar için.
Olmayanlarda sanırım devlet hastanelerinde gerekli bir kaç tahlili yaptırabilirler.
Bu tahlillerin yanı sıra uzmanlar genelde kan sayımı da ister.Diyetler tahlil sonuçlarına göre belirlenir.Aman haa..Diyorum.Dikkat diyorum..Diyetler size özel olsun diyorum...
Meleklerim için geçmiş olsun dileklerinizden dolayı çok kocaman teşekkür ediyorum sizlere.
Komacan KOMACAN öpüyorum...........
Birikmiş resimler var.Sanırım 2 gün içinde çektirdiğim ama pc de duran saçlarımın,Bebişlerin yeni ranzalarının,yeni başladığım örgümün resimlerinide eklerim..

4 YORUMLAR:

<

< <