HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

28 Şubat 2006

Hayatımdaki 4 ler


Asortikciğimde beni sobelemiş.
Vakit kaybetmeden yazmazsam kalır sonradan unuturum.

Bu yaşıma kadar yaptığım işler:
-Lise Stajı( Muhasebe)
-Turyap ve tüyap kurslarında barmaidlik bölümünden dolayı staj(Barmaidlik)
-Üniversite staj(muhasebe)
-İş hayatım (MAli müşavir adayıyım) Muhasebe
Sadece muhasebeymiş ya.Ne sıkıcı bi kişiliğim ben
Bıkmadan seyredeceğim 4 film:
-Rüzgar gibi geçti (Clark Gable,Vivien Leigh)

-Dirty dancing
-Tüm eski türk filmleri(Hababamlar ,Şener Şen ve Kemal Sunal filmleri ile Belgin Doruk Ediz Hun Filiz Akın aşk filmleri)
-Kral ve ben(yul braynır'ın bir filmiydi)
........Filmleri 4 ile kısıtlamak bana çok zor geldi 10-15 e çıkar aslında hafızamdaki filmler ama ilk aklıma gelenler bunlar
Yaşadığım 4 yer:
-İstanbul
-Kısa bir süre mersin-adana
-İZmit değirmendere(Üniversite için)
-İstanbul
İzlediğim 4 TV programı:
-Aliye
-Evdeysem mecburiyetten Cedric ve her türlü çizgi film
-Pişti
-Bebişlerden beri tiyatroya gidemediğim için Show daki yıldızınız parlasın
Tatil için gittiğim 4 yer
-Akçakocaya giderken karsudan sonra gelen belde(köy) Kocaali..(denizi harika)
-Alanya(Büyük teyzem ve kuzenler ve kardeşim orada)
-En ufak tatili fırsat bilip gittiğim yerDeğirmendere (Annanem orada)
-4, yok
En sevdiğim 4 yemek
-Hurişimin yaptığı(Ananem) köfte-patates-pilav
-Her türlü deniz mahsülü
-Zeytinyağlı dolma(Yine hurişim yapacak ama)
-Mantı
Şimdi olmak istediğim 4 yer
-Annemin ve kardeşimin ve ailemin(eşim ve bebişlerim) de orada olduğunu düşünerek Anneannemin kucağı
-Anneannemin koynu
-Anneannemin yanı
-Yada onun yanımda olduğu herhangi bir yer.....

Kitapları eklemeden geçemeyeceğim............
Bende iz bırakan kitaplar:Rahmetli dedem kitap kurduydu..Annemede bulaşmış onlardan bir hazine miras kaldı bana,eşimde matbaacı düşünün artık...
Çocukluğumda... Gülten Dayıoğlunun Fadiş'i,tüm Ömer seyfettin, Kemalettin Tuğcu romanları
Gençliğimde....... Barbara Cartland,Agatha Cristine, Stephan King serileri
Ergenliğimde..... 2000 yılına kadar basılmış basım tarihleri nerdeyse tr deki matbaanın yeni başladığı dönemleri bulan elime geçen her türlü kitap..

Kitap okumaya başladığımda dünya ile tüm irtibatım kesilir.Artık romanın kahramanıyımdır ben.Yanımda top patlasa duymam.Hurişciğim çok çekti benden.Elimde koca bir tabak çekirdek sabaha kadar okurdum.
Küçük Kadınları ilk 17 li yaşlarda okudum halen arada bir okurum.Rüzgar gibi geçtiyi defalarca okudum izledim.Ahh susmalıyım artık .Ne kadar çok özlemişim ben kitap okumayı yeni farkettim.En çok Anneannemi özlemişim..........

İkilidelik ,Hedefe az kaldı,beetlejuice,pino'nun yeri sizleri sobeliyorum ben de.....



11 YORUMLAR:

<

< <