HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

21 Şubat 2006

..............................

Yine hastayız biz.Neden bu kadar sık ateşleniyor minnoşum yaa..
Dün akşam patik almak ve dolaşmak için çıktık.Büyüğüm son 2 gündür keyifsizdi.
Dışarı çıkmışken bişiler yedirmek istedim.Küçüğüm yedi ama büyük istemedi.Biz yerken seyretti.Üşüyorum dedi.Eve döndük.Soğuk algınlığı şurubunu verdik.Uyudular.Gece 1 gibi ufağımın sayıklamaları başladı.İkiside aynı anda ateşlendi.Büyüğe alışkınız ama küçüğümün ateşi hiç 39 lara çıkmaz.ÜZerindekileri çıkarttım.İkiside yanıyor.Ateş düşürücüler ve sayıklamalarla geceyi atlattık.Ataberk(küçüğüm) düzeldi,ateşi düştü ama Bartu'nun ateşi kolay düşmez.Çok inatçı ateşmiş.Zaten o ne zaman ateşlense anjin denilen boğaz intahaplanmasına yakalanmıştır.Yıllardır bu böyle.Anne sütü alamadığı için bünyesi mikroplara fazla direnç gösteremiyormuş.Bebekliği ve diş zamanında çok fazla çektik.Havale geçirdik 41 derece ateş ile..
Allah korusun ama o ateşlenince ben inanılmaz panik olurum.
Eşimle konuştum ateşi 40 lara yaklaşmış.Sağlık kurumuna gittiler.Antibiyotik almışlar.Tek çaremiz antibiyotik.Eğer geç kaldıysak maalesef şurupda işe yarmıyor.İğne veriyor doktorlar.
Uff... Aklım hep onda..
Kim ne derse desin ama bu gibi durumlarda çalışmaktan iş hayatından nefret ediyorummmmmmmm
O zaman annenin yeri bebeklerinin yanı diyorum kendime..
Anne sütünün değerini 2 bebek dünyaya getirip arada ki farkı görünce anladım.Küçüğüm taş gibi .Diş çıkartırken bile anlamadık onun ateşini huysuzluğunu.Ama Bartumdan çekmediğimz kalmadı.Zavallı bebişim oda çok çekti.
Çok sık hastalanıyor.Tek hastalığı var.Boğazı.Sanırım ilerde bağdemcikleri alınmak zorunda.
Bu gece iyi geçerse rahatız.Gece belli olacak herşey.En kötüsüde ateşini düşürmek için onu yıkamak zorunda kalmak.Son gittiğimiz doktor fanilasını yıkayıp elinde ısıtıp giydirmişti.Ateşli iken banyoya sokarsam ürküyor uzun süre yıkanmak istemiyor iyileşsede.Bu yöntem daha iyi..
Umarım şurup işe yararda iğne yaptırmak zorunda kalmayız.
Ah benim minik meleklerim...ya......

18 YORUMLAR:

<

< <