HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

03 Şubat 2006

BitkiselYağlar

Kızlar yağların isimlerini yazıyorum.Reklam olacak belki ama....

İRİS adlı markanın bir yağı var.Selülit için çok ideal.
LOKMAN HEKİMin de yine selülit için bir yağı var.
Bu yağlar işe yarıyor tabi ama saf olduklarını düşünmüyorum açıkçası..
Eminönünden aldığımın saf olduğuna eminim.İçeriğini biliyorum ama ölçü önemli.
Ne yazık ki ölçüleri bilmiyorum.Şimdilik fiyatı da çok makul olan yukarıda bahsettiğim 2 yağ ile başlayalım.
Eğer bu yağları kullanacaksak herhangi birinin içine kullanırken çok az saf zeytinyağı ve kakao yağı ekleyelim.Aktarlarda kakao yağı var.Sert bir kütle.Güneş ışığında yada kullanılacak kadar kısmı benmari usulü eritilerek sıvılaşıyor.Ufak bir kapda yeteri kadarını karıştırıp kullanabiliriz.
Kakao yağının en büyük özelliği derin olmayan yeni oluşan ya da oluşacak çatlaklara iyi geliyormuş.Bunu da Mısır çarşısında öğrendim.
Yurt dışındaki arkadaşlar nasıl temin edecek onu düşündüm ama belkide bu iki marka orada da vardır.Yoksa ben tüm ölçülere ulaşmaya çalışacağım.
Bu güzel yağları eşinize sevgilinize güzelce sürdürüp masaj yaptırın.Evli değilseniz sevgilinizde yoksa birinden rica edin ailenizden.Kendi kendine bu masajla uğraşmak çok yorucu.En son çare oklava yada yuvarlak uzun bir sopa veya emici olmayan herhangi bir şey seçin.Sonrada jelatinle kendinizi paket yapın ya da sauna eşofman giyin.Bir saat kadar o şekilde kalın.İlk günden yumuşaklığı hissedersiniz.

15 YORUMLAR:

    • At Cuma, 03 Şubat, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      öperim./p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 04 Şubat, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazar, 05 Şubat, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      <...Kristalciğimm dışarıda yaptırmak gerçekten kolay ve güzel ama her zaman buna imkan olmayabilir.Mesela ben haftada 3 kez bu işlemi dışarıda yaptıramam.Maliyeti beni aşar.Evde eğer gerçekten karar verdiysem bu işe, her akşam ve ya gün aşırı yapıyorum.Faydasını da görüyorum.
      ....Biyonikciğim.Aldıkların kaliteli ise tanınmış ve güvenilir markalar ise sorun yok.Sadece o markalar fiyatlı biraz.Bir de bildiğim kadarı ile tamamen bitkisel değil.İçinde kimyasal karışımlarda var.Ya çok kaliteli bitkisel markalar kullanacağız yada aktarlara güveneceğiz./p> < 

    • <
    • At Pazar, 05 Şubat, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Yağlılar fazla kemikliler yavaş vursun..:))/p> < 

    • <
    • At Pazar, 05 Şubat, 2006, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      Harikasın arzum/p> < 

    • <
    • At Pazar, 05 Şubat, 2006, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazar, 05 Şubat, 2006, Anonymous Hedefe Az Kaldi NE DEMİŞŞ..…

      Biliyorsan lutfen paylas bizimle
      Sevgilerimle
      Nilay/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 06 Şubat, 2006, Anonymous Sema NE DEMİŞŞ..…

      Çok güzel bilgiler veriyorsun.Denenmiş olması iyi açıkçası.Boş yere faydası olmayan şeyler için uğraşmayız.Bende yüz ile ilgili yağ ve bitkilerini öğrenmek isterim./p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 06 Şubat, 2006, Anonymous Adsız NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 06 Şubat, 2006, Blogger BurcuAşçı NE DEMİŞŞ..…

      oncelikle cok hoş bir blogun var,hataya dair ve tam bana gore:) ben yaklasik 4 yildir bitkiler ve dogal yaglarla ilgileniyorum,evimin bir kosesi aktarı aratmıyor,hatta gunes kremi filanda almayıp kendim yapıyorum:))) Bu arada projeye bende katıldım ve muhtemelen senin hediyene talip olacagim bir kitap kurdu olaraktan:) Hatta birkacinida kardeisni sec kampanyasindaki cocuguma yollayacagim.Sevgiyle kal:)/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 06 Şubat, 2006, Blogger sheker NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 07 Şubat, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Yüz içinde yazacağım

      Anymous.. Tr de isen ewet hemen hemen her aktarda var.KEsinlikle dene.Çok faydasını göreceksin.


      Burcu...İlgin hangi konulara acaba..Bayaa kitap var bende ama belli başlı bir kaç konu bilirsem seçmem daha kolay olur kitapları

      Shekerim yap vallaa..Hatta otururken bile arada poponu sık bırak .Zıplat hoplat.Fıstık gibi olur zamanla../p> < 

    • <
    • At Salı, 07 Şubat, 2006, Anonymous Ayşen gök NE DEMİŞŞ..…

      TAm benlik.Her telden var.Katagori sistemi yapsana birde..Eksik bence o./p> < 

    • <
    • At Salı, 07 Şubat, 2006, Blogger BurcuAşçı NE DEMİŞŞ..…

      valla kütüphanesinde beş yüzü aşkın kitabı olan ve okuma aşığı biri olaraktan ne yazacagimi bilemiyorum:))) Esasen dunya klasiklerine bayılırım ama cogunuda okudum.Hmm dusuneyim,bitkilerle ilgili kitaplar olabilir,yemek kitabı,kişisel gelişim (ferrarisini satan bilge ve diger kitabını begenmistim adamın o tarz kitaplar),ya ne bileyim işte her telden okuyorum ama bu saydıklarım oncelikli olanlar.( gerci cekilis belli olsun sonra daha detaylı yazarım:)))))))) Optum.../p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 31 Temmuz, 2006, Anonymous yahoo anti virus scan NE DEMİŞŞ..…

      I just came across your blog and wanted to
      drop you a note telling you how impressed I was with it.
      I give you my best wishes for your future endeavors.
      If you have a moment, please visit my yahoo anti virus scan site.
      Have a great week!/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <