HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

08 Ocak 2006

YENİ YILDAN 1 HAFTA SONRA YENİ YENİ YIL

Yeni yıl gecesi için planladıklarımız olmayınca dışarıya çıkmıştık.Ama arkadaşlar 1 hafta sonra yeni yıl için bize gelmek isteyince 2 gün önceden hazırlıklara başladım.
26 çeşit hazırlanmış.
Sarmalar eltimin,Pilav teyzemin marifeti.
Onun dışındakiler tamamen bana ait..




Aslında bahsetmeyecektim bu sofradan ama çok emek verdim yaa..Ne yapabilirim kıyamadım resimlerin bir kenarda durmasına..



Çok yoruldum ama gerçekten değdiğini düşünüyorum..




Resimleri eşim çekti.Bloga koyma planım yoktu aslında.Eşim sofrayı görünce kimbilir kaç yıl bulamayız hatırası kalsın demiş.Bloga yazacağımı bilsem enine boyuna her açıdan çekerdim
:))))

12 YORUMLAR:

    • At Pazar, 08 Ocak, 2006, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      <26 (Eskişehirin plakası) çeşit. Canım hazırlamayadamı üşenmedin onları ya say say bitmez... Y
      iyerek biter mi diye düşünüyorum..
      Ellerine sağlık.. Açım şuan psikoljik falan değil resmen karnım gurulduyor ve bişiyler yemem gerekiyor midem boş..
      ben şimdi o yemeklerden yemek istiyorum ne yapcaz? Arzum/p> < 

    • <
    • At Cuma, 13 Ocak, 2006, Blogger BANU'S CAKES NE DEMİŞŞ..…

      Blogunun tamamını bu akşam okuma fırsatı bulabilildim. Çok bilgilendim sayende bende sürekli karbonhidratlı şeyler yiyiyorum meyve 50 yıl yanımda dursa aklıma gelmez ama gece yarısı hamur yoğurabilirim. Birde oğlunun bilgisayara olan ilgisi için şunu demek istiyorum ben bir çocuk yuvasında bilgisayar dersi veriyorum çocuklara rakamları, kavramları vs. birçok şeyi öğreten o kadar çok program varki onları almanı tavsiye ederim bu yaşta oyun bağımlısı olmasın. İstersen bu programları sana gönderebilirim...

      Banu/p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 14 Ocak, 2006, Blogger burcunun-gunlugu NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cumartesi, 14 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Meze konusunda pek mütevazi olamayacağım.İyiyimdir.
      Bir gün başaranlarda yer alırsam içmeye beklerim.(haha ne uyanığım di mi?.Ben başaranlarda yer alana kadar emekli oluruz ancak)/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 16 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 27 Ocak, 2006, Blogger Mr_Turkish_Delight NE DEMİŞŞ..…

      Ben anlayamiyorum, millet bir ay bazen 4 ay ,öle kalka perhiz yapiyor,sonra hangi yemege salidiracagina sasiriyor.Icimden keski o aylarda da simdi yediklerinden azar azar yeseydin de ,bari kendine eziyet etmeseydin.Belki istedigin kiloy 4 degilde 12 ayda olasirdin,ama ruhen daha saglikli olurdun .

      Cok "hafif" bir masa gibi gözüküyor,sanirim insanda bu kadar yapildi artik ,yenecek o zaman düsüncesi ile hareket ediyor,cöpe atilacak degil ya...
      Sanirim bundan sonrada ilk düsünülen sey, diete mi baslasam acaba,neyse bu kutlamada bitsin ondan sonra baslayayim.

      Diet yapmaktansa ,yenilenlere dikkat etmek daha etkili bana göre.Benim gözlemledigim kisilerin diet sirasinda yiyemedikleri seyleri,ulasmak istedikleri kiloya yaklastiklarinda,büyük bir hasretle saldirmalari.Sonrada buna YOYO efekti diyorlar,verdigin kilolari almak yani.
      Diet yapmaktan cok yeme aliskanliklarini degistirenler basarili oluyor.
      umarim hem muhasebecilik sinavini hemde zayiflamayi basarirsin./p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <