HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

20 Ocak 2006

Sobelendimm.Abur Cuburlarım...

Sevgili Burcu'cuğum beni sobelemiş.
Bayılırım abur cubura .........
  • İlk aklıma gelen Doritos Naco nun mısır cipsi
  • Tabiki yanında kola
  • Koca bir paket antep fıstıklı çikolata
  • Badem
  • Şam yada Antep fıstığı
  • E çekirdek çitlemek
  • Bir de son zamanlarda hangi kardeş hastasıydı onun bilmiyorum amaondan duydum Kit kat.....
  • Dondurmadan da yaz kış vazgeçemem ben
  • Son olarak ekmek arası(tost ,sandöviç) yada fast food denilen tarzdaki beslenme..Sosisli goralı kumpir chesee burger.Bu satır uzayıp gider işte...

Şimdi ebeyimm..Ben kimi sobelesem..

Xtra cığım ..Seni sobeledim.

Tatlı cadı...Seni sobeledim.

Sadişş .....Seni de sobeledim.

1 YORUMLAR:

<

< <