HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

31 Ocak 2006

Selülit

Rejimim nasıl gidiyor..?
Çok iyi değil tabii.Ama genel olarak fena değil.Zamanla alışacağım.Ayışığı ile anlaştık.Sabah akşam 25’er mekik çekeceğiz.Birkaç gün içinde tam rayına oturur.
...............................
Şimdii yazmak istediğim esas konu selülitler ve bakım...

Geçen yaz rejime girdiğim zaman bakımada başlamıştım.Benim huyum ya hep ya hiç işte.Eşim de öyle.Ya hep ya hiç.Hayatımızda gri renge yer yok.Rejim yapmazsam kendime de bakmak gelmiyor içimden.Ev bakım ürünlerinde geçilmiyor ama kullanmaya vakit ve istek bulamıyorum.Geçen yaz birkaç ay kendime bakmıştım.Değişiklik inanılmazdı.Eminönü ve Mısır çarşısı gezmeye doyamadığım yerlerdendir.Mısır çarşısındaki aktaralardan çıkmam.Bitkisel ne bulsam alırım.Sadede geleyim.Neler yaptım.
  • Spor ya da yürüyüş yaparken sauna eşofman giydim.
  • Spordan sonra banyoda tüm vücuduma mısır çarşısından aldığım kabak lifi ile kalbe doğru sürekli bastırarak masaj yaptım.
  • Banyodan çıkmadan bebe yağı ile nemlendim ve arkasından son kez duş aldım sabunsuz.
  • Banyo sonrası gözenekler açıkken Egzotik karışım yağlarımı sürdüm(özellikle popo basen baldır bacak gibi bölgelere)
  • Elimle yedirdikten sonra rulo bir alet ile oklava ile yada elim ile aşağıdan yukarı doğru masaj yaptım.Bazende eşime yalvardım bu iş için.Yada bir uyanıklık yaparak hep malum olay öncesine denk getirdim masaj işini.
  • Masaj sonrası yine sauna eşofmanımı giydim ki ısı artsın gözenekler içine çeksin kremleri diye
  • Yaz mevsimi olduğu için kumsalda kumun en yumuşak, balçık olduğu bölümde yürüdüm.Bazende dalga varken suyun içinden yürüdüm.
  • Kahveyi,kolayı,alkolü,çerezi,kakaoyu sınırlayıp suya,bitkilere,sebze ve meyvalara ağırlık verince; ki benim kilomun 110 ların altına inmediği düşünülürse değişim gerçekten inanılmazdı.

Popo basen ve baldırlar çok güzel şekle giriyor.Selülitten eser kalmıyor.Tabi en önemlisi diyet.Bakımı çok ihmal ettim.En çok bildiğim konulardır bitkilerle bakım ama ne yazık ki uygulamıyorum.Cildim berbat şu an.Ellerim, saçlarımda öyle.Değişecek zamanla tabi iyiye doğru.

12 YORUMLAR:

    • At Salı, 31 Ocak, 2006, Blogger aynur NE DEMİŞŞ..…


      sabah 25 mekik cektim iyi geldi ama ne yazikki yaptigim sporlar istahimida acmaya basladi.

      Birde dedigin gibi kendimize bakmayi ogrensek

      ahhh aahhhhhhhhh ne zaamn adam olacak ayisigi (soylenme mekik cekmeye devam yaz yaklasiyor)
      optum/p> < 

    • <
    • At Salı, 31 Ocak, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 31 Ocak, 2006, Blogger karmançorman NE DEMİŞŞ..…


      çıkmayan candan ümit kesilmez ama di mi?elbet olacakkk bi günnn ewet ewet kesin olurrr :D

      NOT : bende diet kardeşin oliim mi :)/p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      anlat başka neler iyi gelir bu bitkilerdenn..ben mesela bugün bi yosun hapı aldımm,geçen tvde gördüydüm..tokluk veriomuş adama..
      aman ne biliim..
      hade sööle,bakıma başlayalımm.az kaldı bahar gelicek yaww bak şubata girdik bilee:)/p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Anonymous Hedefe Az Kaldi NE DEMİŞŞ..…

      Sevgilerimle
      Nilay/p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Blogger beetlejuice NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      <........Işığım..:).Akşam mekiğimi çektim ben.Sabah zor geldi çekmedim.
      ........Kedicik bence diyete nasıl başladıysak bakımlarımıza da hep beraber başlayalım.Birbirimize deneyimlerimizden bahsederiz.Bende sizlere bu güne kadar derlediğim ve öğrendiğim tüm konulardan bahsederim.
      ........Sasha bence denemeye başla..YArın ben o karışımların isimlerini bulayım.ya da mısır çarşısındaki karışım kadar etkili olmasada ona yakın bir kaç ürün var aktarlardan alabileceğimiz.HEmen başlayalım.
      Tabi ki kardeşim olursun.Seni eklemiştim ben ama uzun süre yazmayınca çıkartmıştım listeden canım.
      .........Kristalim başlayacağımda deniz yok..:)) Şaka bir yana çocuklarla uğraşmaktan fırsat bulamıyorum.Kısa sürede başlayacağım.Dediğim gibi haberleşelim.Malzemeleri temin edelim hep beraber başlayalım.
      .........Nilaycığım o konularda yazacağım.Kelin ilacı olsa derler ama doğru değil inan.İlacım varda sürenim yok..:)1 ay içinde değişimi göreceksin inan ki..
      2 aydan sonra süper hissedeceksin poponu.Eşim popo hastasıdır açıkçası.Bende başlayayım artık adam bıktı benden :))
      ........Beetleciğim bıkmadan azimle başlayalım.Birbirimizi uyaralım.Güç verelim./p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Anonymous gülşen NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Anonymous Adsız NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 01 Şubat, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 02 Şubat, 2006, Blogger burcu-mutfak camı NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 02 Şubat, 2006, Blogger bitkiselsabun NE DEMİŞŞ..…

      http://bitkiselsabun.blogspot.com/2005/12/lifli-sabunlar-ve-bir-adet-sabunluk-bu.html/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <