HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

20 Ocak 2006

Rss nin oyun bozanlığı

İnanmıyorum yaaaaaaa.......
Rss'den takip ediyorum tüm bloğları ve diyet kardeşliğini.
Ve yine yorumlarımıda rss'den yapıyordum.Oyun bozanlık yapıyormuş bana o program hep.
Bu gün tüm siteleri gezip yorumlarıma bakmak geldi aklıma.Aman Allahım yaa...
Hemen hemen hiç bir yorumum yok.
En son MY'a yorum yapmıştım.Bir baktım yorumum yok.Sildiğini düşündüm.Pinky'ye baktım oradada yok.E neden silsinler ki dedim kendime?
Öğleden sonra tüm sitelerin yorumlarını gezdim.Kahretsin aptal RSS hiç bir yorumumu yollamamış.Bu programın özelliğimi yoksa sorun benim Rss demi onuda anlamış değilim..
Kızlar yaa...Ben aslında hep yorum atım.Sizinde sildiğinizi sandım.:(((((
Çok sinir bozucu.Klasik yol en iyisi demek ki.Tek tek takip etmek yani...

3 YORUMLAR:

    • At Cumartesi, 21 Ocak, 2006, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazar, 22 Ocak, 2006, Blogger La Mer NE DEMİŞŞ..…


      eğer o yorumdan bahsediyorsan silmedim. benim blogumda sadece son yazdığım yazı gözüktüğünden bir önceki postta kaldı senin yorumun. bazı nedenlerden dolayı benim böyle yapmam gerekiyor. kusura bakma tamam mı?

      ve o yorumun için çok teşekkür ediyorum gerçekten.tanımadığım birinin böyle destek olması beni az da olsa güçlendirdi. hiç bir şeyi takmamak lazım hayatta ama... pozitif olucam pozitif olucamm... :)
      olacak halim bile yok ama.. hayırlısı.../p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 23 Ocak, 2006, Anonymous Hedefe Az Kaldi NE DEMİŞŞ..…

      Sevgilerimle
      Nilay/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <