HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

02 Ocak 2006

IŞILTILI GECE

2006 ya Bakırköy meydanında elimde bira diğer elimde büyük oğlumun eli babamızın kucağında bebiş ve elinde bira titreyerek girdim..
Harika bir geceydi benim için.Eşim için ise hayatının en berbat yılbaşı gecesiymiş...
Çünkü kavga ettik.
10 gibi ufak bir tartışmamız oldu..O da ben gelmiyorum nereye gidersen git dedi.Bende ağzıma geleni saydım.Giyindim.Çocuklarıda giydirdim.Aldım arabayı onlar arkada ben önde evden çıktık...ki ışıklarda arabanın önüne serseriler atladı.Neyseki kapılar kitliydi.Ödüm patladı.Sen misin gece evden çıkan.Senin neyine tek başına adamsız kocasız sahipsiz sokaklarda gezmek.!!!!!!Devam ediyordum ama arabalar yolda sekiz çizmeye başlamış bile..
Ben yol yakınken dön kızım evine çocuklarla alma başına bela dedim kendime..
Ya evden çıkalı 5 dk olmadı daha 2, olayımda gerçekleşti.
Ben çıktığım gibi ilk dönemeçten geri dönerken eşimi arıyorum.Açmıyor telefonları.Sinir oldum iyice.
Evin önünde park yeri yok.Açıktan kenara aldım arabayı.Çocuklar içinde bekliyor ama çok korktular.Babamız gelsin anni.O çok güçlü.Komacan o anni..Başladılar.Ben iyice sinirlendim ama gece alkol gecesi.Aptal cesaretine gerek yok.İndim arabadan.Deli gibi zile basıyorum.Kapıyı açıyor ama megafondan cevap vermiyor.Zili yakana kadar bastım.Nihayet yanıt geldi.Benle konuşma .Çocuklar için iniyorum dedi.
Varan 3..Ben arabaya dönüyorum.Adam yandan geçiyor.Bekliyorum o geçsin kapıyı açıp oturacağım..Jüüüütttt olmuş resmen.Aynamı okşayarak geçiyor herif yaa..Bi sn hanfemmmdiiciğim..Siz merak etmeyinn.Jütt geçerim GEÇİRİRİM diyor.Manyak mı ne ya..??
Aslında o gitmeden inseydi eşim..............Eşim komancan ama yaa..Çok güçlü napiimmm.... :))))))))))
Neyse gittik meydana..Çok eğlendim.Tepemde patladı fişekler.Işıl ışıl muhteşemdi.Maytaplar vs. Ben saatin farkına varmadım ama dileğimi tam 24 de söylemişim..
Tüm senenin bu kadar ışıltılı eğlenceli neşeli kalabalık gösterişli mutlu ve sağlıklı geçmesini diledim..
Rejimi bozdumm..Bira içtim,Kokoreç yedim..Evde de gece devam ettim tabi........
Sonuç..Ben dul yada bekar olabilirim.Neden özel bir gecede tek başıma herhangi bir yere gidemiyorum.?
Koruyucum neden yanımda olmalı? yada bir koruyucum olmalı mı?
Ne sinir bozucu yaa........

4 YORUMLAR:

    • At Pazartesi, 02 Ocak, 2006, Blogger sadişş NE DEMİŞŞ..…

      yazdıklarının yarısını bile gerçekleştirsen bence çok iyi...
      bu yıl herkezin dilediği şeyler gerçek olsun.../p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 02 Ocak, 2006, Blogger Aslicin NE DEMİŞŞ..…

      <Çünkü bizim ülkemizde kimse eğlenmesini bilmiyor.Hal böyle olunca da herkes taşkınlık yapmayı eğlence sanıyor./p> < 

    • <
    • At Salı, 03 Ocak, 2006, Blogger sheker NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Salı, 03 Ocak, 2006, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      <:) söylediklerinde sonuna kadar haklısın.. Ne zaman koruyucun olmadan çıkacaksın onu bilmiyorumda elbet bir gün adam gibi eğlenmesinide, içmesinide, ağlamasını, düşünmesini öğrendiğimiz zaman diyorum..
      Almanyada kutlamalarda bir türk kızı ?? kafada soru işaretleri var.. burda başka biri silahla
      komada.. Eğlencelik durumlarda böyle acı vakalar.:( Ya uzun konular
      Yaşadığın uyuz durumları unutursan geriye elşin ve çocuklarınla girmiş bir yıl ve gerçekleşmeşi gereken dileğin alır.. Dilerim Günlerin istediğin şekilde geçer/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <