HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

24 Ocak 2006

Bende KArdeşlere katılma kararı aldımmmm...

Ewet..
Son kez deneyeceğim..
Dali den etkilendim.Ayışığı ve Veda zamanından da..
Onların diyetleri iyi gidiyor.
Dali çok takıntılı ama olsun.Takmadan da olmuyor.
Bende takacağım artık..
Kardeşler..Yarından itibaren izinizdeyim..
Zor olacak ama olsun Allahım artık ya...
Hayatımda başaramadığım 2 şey....
-ZAYIFLAMAK
-Muhasebecilik sınavını kazanmak...

Onların dışında beceremediğim pek bir şey olmadı açıkçası.........
Sağlık ailem huzur vs den sonra hayattan beklediğim en büyük 2 olay bunlar..Sınav zayıflamamdan daha da öncelikli açıkçası..Sınavı kazanacaksın ama 200 kilo olacaksın deseler 250 olsun derim.
Ama çalışamıyorum.
İş yerimde olmuyor.Evde bebekler, iş vs..Onlar 11 gibi uyumuş oluyorlar.Bazen 10,30
o saatten sonra da canım kitap açmak istemiyor.Sakin sessiz kafa dinlemek yada eşimle vakit geçirmek istiyorum.
Adamımla zaten bişi paylaşamıyoruz.Ben eve giriyorum o çıkıyor.İş azsa 12 gibi değilse 2-3 gibi geliyor.
Off ne olacak bu halimiz bakalım.
Allahım bana günde sadece 3 saat yeter.Bir gün 27 saat olsa ne güzel olur...

11 YORUMLAR:

    • At Salı, 24 Ocak, 2006, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      en buyuk is zaten istemek, bunu iyice icine sindirdin mi inan gerisi kolaylasiyor.
      Karar vermek yetiyor. Hadi cok sevindim, inan basarili olacaksin sende.

      Sevgilerimle,/p> < 

    • <
    • At Salı, 24 Ocak, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…

      İki çocuk, bir iş ve onlarca fazla kilo... Başetmek zor değil birbirimize destek olduktan sonra :)/p> < 

    • <
    • At Salı, 24 Ocak, 2006, Anonymous Hedefe Az Kaldi NE DEMİŞŞ..…

      Sana da basarilar dilerim.../p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 25 Ocak, 2006, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Ne yazacağımı bilmiyorum ama motivasyona ihtiyacım olduğu bir gerçek..
      Hepinize teşekkür ederim../p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 25 Ocak, 2006, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      Sen motive olmuşşun :) Yazdıklarını bakarmısın tekrar hayatında başaramadığın iki şeyi başarmakta şimdi sıra herzaman yanındayım./p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 25 Ocak, 2006, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 26 Ocak, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      sadece bu 2 hedefini başardığında yaşayacağın mutluluğu düşün ve ona konsantre ol..ben bazen yapıyorum öyle oluyorr ve azim geliverio birdenn..Aziim aziim sen mi geldinn :)heh sana gelmişken azim beyler sen bu yolda devam et arzumcumm,yanında yoldaşın da çokk..yol uzun da olsa mühim değill,önemli olan o yolu katetmek,vaktimiz var herhalde di mi?Allahım bize uzun ve sağlıklı ömür ver:)hem kilo verecek hem de verdikten sonra uzuun ve sağlıklı yıllar geçirecekk kadar lütfen:)
      kendine çok iyi bak arzumm,öylemesine diil kendine gerçekten iyi bak..bu yolda önce sen lazımsın kendine..ruhen..fiziken.!
      öptüm/p> < 

    • <
    • At Perşembe, 26 Ocak, 2006, Blogger sheker NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cuma, 27 Ocak, 2006, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      Sensin ebe
      Son Günlerde en çok dinlediğin 3 Hit parçan
      En sevdiğin, Vazgeçemediğin 3 parça
      birde bir tanesinin sözleri/p> < 

    • <
    • At Pazar, 29 Ocak, 2006, Blogger DeLi KeDi NE DEMİŞŞ..…

      vardır"diye düşünenlerdenim.Sana en uygun zaman gelecektir emin ol.Ben de uzman öğretmenlik sınavına hazırlanırken senin ruh halindeydim.(Daha sonuçlar gelmedi.)Bi kere başlayınca gerisi geliyor.Hem bak int.üzerinden çalışmam gereken microsoft dersim var diye kocişe "internet bağlat"diye vırvır ettim durdum.Peki şimdi n'apıyoruuum?Blogla ilgileniyoruuuum:)))))))/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 30 Ocak, 2006, Anonymous Hedefe Az Kaldi NE DEMİŞŞ..…

      Bir post at.
      Optum
      Nilay/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <