HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

30 Ocak 2006

Afet Bitti Çok Şükür..

Bir kaç gün kar yağdı rezil olduk.Karın başladığı ilk gün araba ile işe gelmiştim.Eşim git bir şey olmaz.Gece buz tutar diyerek arabayı başıma bela etti.(beni düşündü ama..)
Akşam 5 gibi bir arkadaşımla çıktık.Aman allahım.10 dk. süren yolu 2,5 saatte aldık.Hemde ne rezilliklerle.
Arkadaşım park edelim yürüyelim der bir yandan da dualar okur,eşim telden park et yürü der,ben inatla arabayla eve varmak kararındayım.
Yolda sekiz çize çize, kaya kaya(zincirimde,kar lastiğimde yok) 2,5 saatte eve ulaştım.
Ulaşana kadar araba kaç kez yerinde döndü bilmiyorum.Önümden rampaları çıkamayanlar beni de engelledi.Bir çok araba yüzünden bende yarı rampalarda hep kaldım.Arabaları park halinde olan adamlar bizim önümüze atlayarak araba kaymasın,onlara çarpmayayım diye kendilerini feda ederek bizi yokuşlarda tuta tuta indirdiler.
Tam bir maceraydı.Bu güne kadar arabaya elimi sürmedim.Şirketten gelip aldılar.Akşam bıraktılar.
Evi yakın olanlar geldi.Ama benimle çalışan evi uzak olanlar bir hafta mahsur kaldı.(akılları hep bendeydi her gün aradılar.Bende özledim bayaa..)Olanda bana ve bloguma oldu.
Hiç bir şeye elimi süremedim iş yüzünden.Sitem dahil.Bir de ben yazmaktan çok okumayı tercih ediyorum.
Kardan öğğ geldi kısacası..
Kar yağdığında sevinenler evde oturanlar ya da okuyanlar bence..Ah bir de çocuklar.
...........
Gelelim rejimime...
Hiç spor yapamadım.Çok fazla dikkat edemedim.Ama hafta sonu hariç unlu,şekerli gıda pek almadım.Tatlı yemedim.Kolayıda çok sınırlı içtim.Hafta sonu biraz ipin ucu kaçtı.
Neyseki 1,5 kilo vermişim.
Bu günden itibaren kaçamakları da azami ye indireceğim.
Mekiğe başlayacağım.
Belki haftada 2 gün sabahları uyanabilirsem işe gelmeden yürürüm..Ah Veda zamanı..Seni nasıl kıskanıyorum bilsen :)
Daliciğimi de azmi yüzünden kıskanıyorum.Kıskandığım bir kaç kişi daha var ama yazmayayım.Gerçek sanacaklar .. :))
Beni merak eden özleyen tüm kardeşlere komacan komacan Mucccccckkk yolluyorum..
...............
Gelelim derslere..
Bir haber aldım.İyi mi kötümü çözemedim.Kötü; bir an önce olsaydı da bitseydi stresten kurtulacaktım.İyi;hiç hazırlanamamıştım..
Sınavım haziran ayındaymış..Eşim, çok iyi hiç değilse adam gibi hazırlanırsın dedi.

Yazmayı pek sevmem dedim ya..Sebebi imla sorunu.Düşük cümlelerle yazmayı severim bunda sorunum yok.Esas sorunum noktalama işaretleri ve de, da ,ki ekleri.
Sistemimiz hep ezbercilik olduğu için okul bittikten sonra hiç biri aklımda kalmamış dil bilgisine ait ne yazık ki..
Madem bir şeyler karalıyoruz bir yerlere öğrensek diyorum bu işi bilenlerden..
Kardeşler arasında imlası iyi olan var mı.??

6 YORUMLAR:

    • At Pazartesi, 30 Ocak, 2006, Blogger crystalsdreams NE DEMİŞŞ..…

      Bu ne iş azmi bu ne bağlılıkk,gözlerim yaşardıı bee,niye türlü türlü maceralara girdin işe gitmek içinn,bi gün de kaçsaydın işten be arzumcumm:)
      rejim durumun süper gidiyomuş,tebriklerr,kolayı hiç içmesen görüceksin daha da iyi olacakk,kola yerine light gazoz içmeyi denesenee..ben öyle yaptım hakikaten koladan vazgeçebildim..
      Sınavına da sevindimm,aslında süre uzadıkça stres de artıyo,bitse de kurtulsam diyo insan ama belki de bu bir işaret,çalışş diyor yukarıdakii,daha çok çalışş bak vakitt varr diyorr:)
      İmla olayına gelince çok takma derim ben sana..herkesin hataları oluyo,sonuçta bu gayet kişisel bi günlük,istediğin gibi yazarsınn..profesyonel diiliz ki hiçbirimiz..bak ben de y'leri ğ'leri yazmıyorum tam internet ağzıı..:)ama benim takıntılı olduğum bişi var ki o da bu de ve ki ler..kimse o ekleri takmıyor artık ama ben o konuda çok uzmanımm,ortaokuldaki türkçe hocamız beynime ne işlemişşş demek ki:) Sana hemen ortaokuldan kalma ve hala beynimden çıkmama derecesindeki bilgini veriyim cicimm,başka da yok zaten bende bilgi ,budur yani:)
      Dahi anlamındaki de,da ekleri ayrı yazılır ,hem bir de bağlaç de,da lar,yani 2 cümleyi bağlayan de,da larr..soru eki mi ve bağlaç ki için konuşmak istemiyorum,türkçe hocası onda da benim beynimi yemişti:)
      amaannn boşver yahuu..kendi çapımızda amatör yazarız işte,istediğin yere ekle istediğin yerden çıkar de'yi canımm,blog senin blogun kime ne:)
      öptüm ben de seni(bak de ayrı:))))/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 30 Ocak, 2006, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      valla kotu mu 1.5 kg
      ben bu hafta 600 gr vermisim, olacak is mi bu?
      yemedikce vermek zorlasiyor, ogunlerimi cogaltmam lazim, 6 ogun bisiler yemeliyim, boylelikle hizlanir sanirsam.
      Optum seni,
      hadi yarin sabah kalk ve yuru, kulaklarim cinlicakmi bakayim :))/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 30 Ocak, 2006, Blogger aynur NE DEMİŞŞ..…


      rejim olayini yoluna koymussun ve artik sinava calismak icinde vakit var. Ben yaz basinda hem sinavindan gececegine hemde kilolardan kurtulucagina inaniyorum. Senin elinden istersen birsey kurtulmuyor.

      bencede imla olayina takma. Onemli olan ne dusundugun ki olsun olmasin. ben nokta yada virgul bile koymuyorum cogu zaman

      optum/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 30 Ocak, 2006, Anonymous Hedefe Az Kaldi NE DEMİŞŞ..…

      Sevgilerimle canım
      Nilay/p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 30 Ocak, 2006, Blogger aynur NE DEMİŞŞ..…


      Gel bu sefer birlikte yapalim sen rakami belirle bende her gun yapayim ama ilk olarak fazla soyleme yapamiyorum mesela 25. cok mu az oldu.

      optum/p> < 

    • <
    • At Salı, 31 Ocak, 2006, Blogger Obezanne NE DEMİŞŞ..…

      <1.5 kilo için tebrikler. Artık 1.5 kilo taşımadan yürüyorsun. Bu çok iyi bir başlangıç.
      Sınav için kolaylıklar. En nefret ettiğim şeydir. Ama hayatımızın da vazgeçilmezi galiba. Başaracağına inanıyorum. Unutma,
      Çalışmak zoru kolaylaştırır
      Tembellik kolayı zorlaştırır

      İmlayı dert etme. Kim doğru yazıyor ki...
      Anlatım imladan önemlidir. İmlayı iki de bir de değiştirip bayat yemek gibi önümüze koyanlar utansın. 80 yılda bir yazının imlası bu kadar değiştirilirse, bu dili kullanan insanlar da bu kadar hata yapar. Bu bizim hakkımız./p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <