HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

05 Aralık 2005

Yine şişmişim.




Cumartesi geç kalktık.Kahvaltı faslından nefret ediyorum.
Eşim evdeydi.O evde olmadığı zamanlarda bebişleri sofraya oturtmuyorum.Kahvaltılarını tabağa hazırlıyor salonda TV izlerken yediriyorum.Ama babamız hafta içi sofrada yedirdiği için küçüğüm uyanır uyanmaz "Acıktım enn ..Annecimmm kanım ac beimmm"demeye başladı.
Musty'ciğim uyurken hemen şunları salonda yedireyim dedim.Ama o da ne!
Benim minnoş mutfak örtüsünü yere atmış boş sofraya oturmuş bile.Eee belli ki masada kurulacak küçük beyler.Kahvaltı sonrası mutfak afet bölgesi oluyor.Toplamaktan nefret ediyorum.Babamızda uyandı.Ben güzelce karnımı doyurarak kendimi sonraki işlere bir güzel hazırladım :)
Eşimle biraz evi temizledik.Hava çok güzeldi.Miniklerin ısrarına dayanamayarak bağaja küçük bisikletleri koyup b.evler tarafında parka gittik.
Minnoşlar epey oynadı.Eve döndüğümüzde beni çamaşır ve ufak toparlamalar bekliyordu.İşlerimi bitirdim.Yemekten sonra Lanetli Ev diye bir film izledik.S.King'e ait.
İstediğim gibi bitmedi sinir oldum.
Filmden sonra pc başına geçtik.İcq ve Msn ye takıldık.Bebişler uyuyunca evde huzur hakim oluyor.Aman allahım ya o küçücük bedenlerden o kocaman sesler nasıl çıkıyor öyle.
Pazar günüm yine ev ve bebişlerle geçti.Ama çok yaramazlar yaaaaaa...Evde tencere tava ne buluyorlarsa oynuyorlar.Bir tek oyuncakları hariç.
Pazar akşamı da saçma bir film izledik.Film belki saçma değildi ama2 minik canavarla gerilim filmi izlersen olacağı belli.Filmin heyecanı ile ne kadar çerez yedim bilmiyorum.Ama eşim hep tahminlerinde 12'den vurur.Bana yeme şiştin yine sen dedi
Yok ya ne alaka..dediğim her zaman ne olduğu belli........
Sabah ilk işim tartılmaktı.
Allahım ya neden yiyip yiyip de zayıf kalamıyorumm ben.
kaç kilo mu?
Yok yazmayayım..
yok yok yazayım ay bilmiyorum ya..
125
ewet ya tartı bozuk ya ben hepten bozuğum!!!!!!!!!!!!!!!
Eşim sabah Fıstık fındık tartıları böyle bozuyor işte dedi.
Haklısın bile diyemiyorum.Bıktık artık..
:(((((((((
Ayın 14'ünde doktor randevum var.Ve sanırım artık gelme sen diyecek.Kadın bıktı artık.
Oda haklı.

NOT:Yukarıdaki resim Pino' ya ait.Habersiz ekledim.Eğer istemezse kaldırım.Bebişler konusunda çok benzerliğimiz varda.
http://pinomino.blogspot.com

7 YORUMLAR:

    • At Pazartesi, 05 Aralık, 2005, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      sana kolayliklar diliyorum, ne yaramazdir simdi o bizdiklar degil mi?
      Uzme canini abur cuburu birak, meyve ye bol bol, su tuket, inan faydasini goreceksin.

      Basaracagiz./p> < 

    • <
    • At Pazartesi, 05 Aralık, 2005, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      ne olur üzülme 125 i gördün diye..çaresi senin elinde biliyorsun ve başarabileceğine hiç kuşkum yok.bebişlerle uğraşırken zordur tahminimce diyetyapması.Birde eşin var ve yanında birşey yerken senin için zor oluyordur.Kişi kendinden bilir işi gibi oldu ama ben diyetteyken evde buna uymayan birşey piştiğinde cidden çok zor oluyor.Vedazamanının dediği gibi olayı meyveye çevirebilirsen bence çok faydasıolur birde çok çerez istersen bir avuç leblebi..Ne dersin?(bişrde ben uygulasam..)Moralini bozma hiç başaracağına hiç şüphem yok!/p> < 

    • <
    • At Salı, 06 Aralık, 2005, Blogger aynur NE DEMİŞŞ..…


      basaracagina eminim ama bugun olmadi diye kendine kizma

      kendine yasak koymaktan cok tercih yapmak bende daha cok ise yariyor mesela bu tatliyi goturmek yerine ben zayif olmayi tercih ediyorum bu bugun olmayacak. kendimi dagin tepesine cikar gibi duusnuyorum kosarak cikamazsin ama ordaki manzara muhtesem biliyorsun ve emin adimlarla hedef ilerliyorsun bazen dinlenip mola veribilirsin ama basaracaksin

      bunu bir yerde okumustum ama cok hosuma gitti uygulamaya calisiyorum/p> < 

    • <
    • At Salı, 06 Aralık, 2005, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 07 Aralık, 2005, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Veda zamanı ewet haklısında..Ah o abur cuburlar...
      Ay ışığı ewet yaa.. Çok güzelmiş gerçekten o parağraf.Moral veriyor insana..
      Pinkyciğim ewet sanırım işime yarayacak bir kitaba benziyor.Tamamen benim sınavlarımın isimleri geçiyor gibi..
      Yazarı nedir acaba..Çok teşekkür ederim ilgine..
      Hepiniz sağ olun./p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 07 Aralık, 2005, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      okulun satış bürosundan almıştım ben kendime tam hatırlamıyorum ama 6-7 milyon civarı fiyatı.eğer bulamazsan sana alıp burdan yollayabilirim..Görüşmek üzere/p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 10 Aralık, 2005, Blogger xtra NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <