HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

15 Aralık 2005

Büyük Randevu

1 ay nasılda geçmiş öyle anlamadım..
Endokrin randevum gelmiş dün.Son anda hatırladım.
Eşim gitmemin anlamaı olmadığını nasıl olsa işe yaramayacağını söyleyip duruyordu sabah sabah.
Ama ben aldırmadım Biliyorum ki oda henüz aslında benden ümidi kesmedi.
Kesseydi hiç konuşmaz karışmazdı.Sürekli imalarla bana hatırlatmaya çalışıyor.Doktor seni kovacak,başka hastaların hakkını alıyorsun,vakit kaybı,sen ümitsiz vakasın,unut,olmaz,yapamazsın,yılan hikayesi oldu bu artık........vs vs vs...............
E haklı..Haklı da..
Ben vazgeçmedim.Biliyorum ki o da...
Sıra bana geldiğinde tartıya çıktım korka korka.Evde 124 geliyordum.Ve 1 ay önce oradaki tartıda 120 çıkmıştım koca koca botlarla.
Aynı botlarla orada 121,5 çıktım.Hemşire hemen not aldı.Uzmanım kartıma baktı.Ben karttaki kiloyu karalamıştım aklım sıra 124 düm hocam düşmüşüm işte diyeceğim ya..Hahaha
Meğer doktorum sağlık karnemdeki reçetelerin arkasına yazıyormuş kilolarımızı bi de..Tabi benim haberim yok.İyi ki dememişim planladığımı.O hemen hiç vermemişiz neden???????? dediği an ağzımı resmen elimle kapattım.Derin bir OHHH dan sonra;olmuyor hocam yapıyorum işte vs zırvalamaların ardından ama botlarımı çıkartmadım ki dedim utana sıkılıa.
Bizim hemşire hanım atladı hemen iyide sen 121,5 çıktın ben hocaya 120 dedim .Botlarını zaten düştüm demez mi..
Ehh yani ben yerin dibinde taa mağmalardayım.
Neyseki hoca pek önemsemedi ve seni zayıflatacağız dedi.Resim varmı yanında dedi.Var dedim.Bana rapor düzenledi.Bir kaç ilaç yazdı.2 ay sonraya randevu verdi.Kurul imza onay vs derken ..Elimde kocaman bir rapor.3 ay süre ileX....L kullanacaktır yazılı bir rapor.
İlacın tam adını yazmayı doğru bulmadım.Yediğimiz gıdalardaki yağların %30 unu absorve eden yani dışkı ile atan bir ilaç bu.Daha önce 10 gün kullanmıştım.Iykk hiç hoş değil kullanımı aslında..
Hocam bana R...l yazsaydınız dedim.Olmaz dedi.Sen metabolik sendromlusun.İnsülin hastalarına o yazılmaz.Her şişmana her ilaç olmaz bunu kullanacaksın,o ilacıda yazdığım hastarım var ama bu sna göre diyince , Tamam hocam,Zaten beyni etkiliyor r...l bu hiç değilse kana karışmıyor demekten başka çare kalmadı tabi.
E çaresiz başlayacağız.Fiyatı biraz yüksek bu ilacın.%20 sini ödeyeceğim için sorun yok fazla.
Bu gün başlayacağım kullanmaya.Aa birde hoca sakın yağlı yeme.Ne kadar yağlı yersen o kadar sorun yaşarsın ilacı kullanırken dedi.Nette araştırdım.İlacın kullanımı sırasında yağlı yemek yenilirse barsaklarda sorun oluşuyormuş.
Şimdi her öğünde kullandığım ilaçlar 2 ye çıktı.Aman 3 olmasın artık.İlaç içmekten zaten nefret ederim.
Bu arada kaç kiloyum anlamış değilim.Evde 124 hocanın orada postallarla 121.Karıştı kaldı kilolar.
Dün yürüdüm biraz.Birazda mekik çektim.Sabah hiç bir yerim tutmuyor.Yataktan zor kalktım.
Şu lahana çorbasına başlayıp kardeşlerimin arasına katılsam iyi olacak ama....
Neyse bu kadar yeterli.Blog arkadaşlarımın yazılarını düzenli okuyorum ama yorum yapmak ayrı ayrı çok vaktimi alıyor.Martta büyük bir sınavım olduğundan zaman ayıramıyorum.
Ben sanırım vaktimi kullanmayıda bilmiyorum.
Azimliyim kararlıyım vs yazmayacağım.Muallakta kalsın benim kilo olayım.Öyle yazınca kömik geliyor hiç yapamıyorum.
Şimdik denem bunlar işte.
Bakalım ne olacak....

7 YORUMLAR:

<

< <