HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

21 Aralık 2005

Biz ikinizide çok seviyoruz

Sabahları evden çıkmak çok zor benim için.Küçüğüm Ata(berk)bebişim ben çıkmadan uyanmışsa neredeyse imkansız kaçmam bazen.9 ay meme emdiğinden sanırım inanılmaz ten hastası.Ama özellikle benim tenim.
Olayın adı memmem.Kol boyun ve bacaklarımı nerede ne şekilde açık görse yapışıyor.Memmem memmem diye.Hemen beni yatağa atıyor.Kollarımın arasına giriyor.Anni bağla bağla diyor.Kollarımla onu sarmam bağlama oluyor.Bıkmadan usanmadan 10 larca dakika öpüp yalanıyor.Çok zevkli onun sıcacık ve pamuk tenini hissetmek, koklaşmak ama kovulmam yakındır artık.Patronlara bu memmem olayını açıklamam mümkün değil tabi.Küçük afacan beni rezil ediyor her yerde.Kıyafetlerimin yarısının yakası sonradan açılma oldu onun yüzünden.Her yerde üzerime tırmanır.Boynumu kollarımı hatta memelerimi açmaya çalışır.Elleri ilede şap şap yapıştırır.
Gece yada hafta sonu öğle uykularında yanıma alırım beraber uyuruz bazen.O zamanlarda da kendini bağlatır! Şap şap öpmeye başlar kollarımın üzerini yattığı yerden.Öpe öpe de uyur.Öperken gözleri kayar kendinden geçer.İnanılmaz bir görüntüdür bu.
4 aylıktan sonra (Doğduğu günden 12 aylığa kadar hep aramızda uyudu.Meme vermesi kolay oluyordu.)kollarımın arasında uyuduğunda ben yanından kaçardım bazen.Hemen hissederdi kollarıma yapışırdı.Babası benim kolum sansın diye kendi kollarına alırdı onu kalkabilmem için.Önce sarılırdı.Dudakları değdiği an ağlamaya başlardı.Nasıl anlardı ben olmadığımı bilmiyorum.Hiç kimse uyurken bile kandıramazdı onu.Ben esir kalırdım dakikalarca o derin uykusuna dalana kadar.Geceleri huysuzluk yaptığında halen alırım onu kollarımın arasına gözlerini açmadan tenimi koklayıp öperek mışıl mışıl uyur.İnanılmaz bir şey bu ama çok hoşuma gidiyor açıkçası.Yanımda yattığı zamanlarda uyuduğuna eminim top patlasa duymaz denilen uyku aşamasında bile kafasını çevirir.Kollarımı şap şap öper.yine uyumaya devam eder.Bu nasıl bir bağ bilmiyorum.
Büyük oğlum öyle değil.Doğduğu günden beri öpmez öptürmez.Zorla sever öperiz büyük bebişimi.O hiç süt emmedi.2 ay kadar sütümü sağarak verdim.Sonrada süt kesildi zaten.
Ben süt emme olaylarına bağlıyorum bu farkı.Ha tabi kişiliklerininde payı var aslında.Büyük 6 aylıktan itibaren gerçek anlamda ağabey olduğu için çocuğa öyle bi empoze etmişiz ki abiliği asla kendisini bebeğim bebişim diye sevdirmez.Abi de bana.Bebişim deme abim diye sev der her zaman.O bizim ağır abimiz.Şimdi kardeşi ona abiii dediğinde Anne bana abi dedi.Bak kardeşim bana baytu (Bartu) demiyor abi diyor diye ağzı kulaklarına varıyor.Diğeri ise sen abi oldun kelimesine inanılmaz büyük tepkiler veriyor.Bebeğem bennnnnnnnn.Ay ne şirin kız dediklerinde(kıza benzetirler)Bebeğem bennnnnnnn.Evet bebek gibi hala.Neredeyse 2,5 yaşında ama halen tuvalet eğitimi veremedik.Bebekler bez bağlarmış.Oğlum uf oluyor popon,kedi yiyecek,pişiyor,abi oldun vs her ne dersek diyelim kakasını yaptıktan sonra koşa koşa bacaklar açık yanıma geliyor.Annnii kaka kaka kos kos uff diye bağırıyor.Nasıl öğrenecek bilmiyorum.Ağır abimiz ise 2 yaşında bile yoktu gece dahi bez bağlamazdık.Bize çok uzak ama çok olgun bir çocuk.Son 7-8 aydır kardeşinin bana bu kadar yakın olmasından etkilenerek arada onun gibi sokuluyor ama sadece 2 dk kadar.
Hayatı bilgisayr.3,5 yaşında şu an.Pc başına geçiyor.Oyunlarını kendi yüklüyor kendi oynuyor.Beğenmediğini çöpe atıyor.Çöpü temizliyor.İnstall, yes, no ,download, error, play, return,exit gibi kelimelerin türkçesini okumayı yazmayı hatta gördüğünde ne anlama geldiğini bilmiyor ama ingilizce yazılışlarının okuyamasada anlamını çok iyi biliyor.
Bir karmaşadır gidiyor işte.Bunlar bazen kafamı karıştırıyor.1 den ona kadar saymayı öğretemedim daha.Alfabenin yarısını biliyor. 1-2-4-7 buda öğrendiği sayılar.
Matematik özürlü olacak diye çok korkuyorum.HEr hafta bilgisayar ve oyun dergisi almak zorundayız.Yer yerinden yıkılıyor almazsak.Sürekli al.TV de çıkan herşeye onuda alalım.Param yok oğlumdan anlamıyor.Çalış kazan diyor.
Çok akıllı ama çok sadist.Bebekliğinden beri zor bir çocuktu.Ağlama nöbetlerinde kendinden geçer kendini duvarlara vururdu.Kardeşi olduktan sonra dahada kötü oldu.Şimdi biraz düzeldi ama yinede zor bir çocuk.
Allahım ne zormuş aynı anda 2 erkek büyütmek.Belki ikiz olsalardı bu kadar zorlanmazdık.
Dün gece kötü bir şey yaptım.Küçüğüm ten hastası olduğu için üzerimde uyudu Aliye!yi seyrederken.Büyüğümde üzerimize yatmaya çalıştı onu görünce.Ne kadar almak istesemde diğeri uyanacak ve ezilecekti.İteklemek zorunda kaldım.Eşimi çağırdım onuda sen al diye.Oğlum babasını istemedi ve bana küstü.Bakışlarında gördüğüm nefret beni çok üzdü.Korkuttu.Kin ve nefret vardı ufacık bakışlarda yaa.
Bebeğim bir gün belki okuyacaksın bu yazılanları.BİZ İKİNİZİDE ÇOK SEVİYORUZ.
Sadece kardeşin daha bebek sayılır.Seninle hep daha çok ilgilendik.Sen zaten ilgimizi yitirmememiz için elinden gelen tüm huysuzlukları yaptın.Kıskanmaman için ise kardeşin ile ben birebir hiç bir oyun oynamadım daha.İkinizide eşit sevdiğimizi umarım bir gün oku ve anlarsın anneciğim.....

8 YORUMLAR:

    • At Çarşamba, 21 Aralık, 2005, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      annelik cok guzel bir olay. Allah tum isteyenlere nasip etsin.
      op benim bizdiklari.
      sevgilerimle,/p> < 

    • <
    • At Perşembe, 22 Aralık, 2005, Blogger xtra NE DEMİŞŞ..…

      Büyük olanı, evde ondan küçük biri daha olduğu için, büyükmüş gibi görüyorsun. Hep öyle olur.
      Bak, benim bir arkadaşım var oğlu 5'e gidiyor. Başka çocuğu yok ve hala evin bebeği o.
      Herzaman onun daha küçük olduğu düşüncesi ile hareket ediliyor.
      Şimdi sizin eve gelelim daha 3,5 yaşında olan şirinlik abidesi ağabey büyüğüm ben diyor.
      Bu anlatıklarımı nasıl sonuca bağlayacağımı bilemiyorum.
      Var, sen çok işin içinden.
      Bu günlerde bir kitap okuyorum, 4+3 oğlanı büyüten iki anne yazmış.
      Onu okurken seni bol bol anarım artık.
      Benim için de öp onları şöyle yanaklarını morarta morarta./p> < 

    • <
    • At Perşembe, 22 Aralık, 2005, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      <:))
      Saol canım.Öperim.O kitapta ip uçları varsa bana da bildir olurmu canım..İhtiyacım var.
      Öperim vedacığım bızdıkları.
      Ayy xtra morartmayayım yaa ...:))))/p> < 

    • <
    • At Perşembe, 22 Aralık, 2005, Blogger d@li NE DEMİŞŞ..…

      Kardeşler aynı karında yatmış olsalar bile birbirlerinden farklılar hem fiziksel hem kişisel olarak..
      Bebekler annelerinin kokusunu alırlar.../p> < 

    • <
    • At Cuma, 30 Aralık, 2005, Blogger Pinky NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Cumartesi, 31 Aralık, 2005, Blogger Gün NE DEMİŞŞ..…

      <Çok zor durumun, valla bravo sana, benim oğlum 2 yaş 10 aylık ve hala bebek :)/p> < 

    • <
    • At Pazar, 01 Ocak, 2006, Blogger kendini NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Pazartesi, 02 Ocak, 2006, Blogger Aslicin NE DEMİŞŞ..…

      <2 tane bebekle başa çıkmak çok zor.3,5 yaş da bebek sayılır.Allah kolaylık versin :)/p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <