HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

01 Aralık 2005

Başlık mı?

Bu blog sayfasını aylar önce açmıştım aslında..İçimden yazmak hiç gelmemişti.
Aylar sonra kilolara takınca;diyet kardeşliği ile de tanışınca yazmaya karar vermiştim elimden geldiği kadar.Bu gün bir arkadaşın yazılarını okuyunca durup düşündüm.Sayfamın adı her şey ama ben hiç herşeyden bahsetmemişim ki.
Herşeyim bebişlerim eşim ve ailemden ne kadar yüzeysel bahsetmişim.
Yıllar sonra şayet blogger.com duruyor olursa; onlar büyüyecek, okuma yazmayı öğrenecek,annelerinin haklarında ne yazdıklarını okuyacaklar hatta belki de yorum yazacaklar..
Evet ,evet ben neden hiç herşeyden,herşeyimden bahsetmemişim ki..
Kilo konusu bu ara hiç iç açıcı değil.
120 yim halen.
Şu lahana çorbasına da başlamış değilim henüz.
Kilolarla mücadele edecek kadar hazırlayamadım beynimi.Hatta hiç hazır olmadı ki.
Olacak yakında o da.

Bu sıralar önemli bir durum daha var aklımı çoookk kurcalayan.
2006-Mart ayında çok önemli bir sınavım var.Hayatımın hatta hayatımızın akışı değişecek o sınav ile.
Ben hazır mıyım? Hayır.
Neden hazır değilim?Hazırlanamıyorum..
Üniversite bitince S.M.M.M için staj başlattım.
B grubu denilen bir sınav vardı.O sınavı verirsem C grubuna girip belge alacağım ama nerdee??
3 kez B grubu sınavına girdim hep başarısız oldum.Bana bir yıl bekleme süresi ve son bir sınav hakkı verildi.
Bu sınava girmeliyim Mart ayında.Ama döküman not ders vs hiç bir şey yok planlı programlı.
Adayı olduğumuz bağlı bulunduğumuz odayı defalarca aradım.Sayın Yahya Arıkan beye mail attım.Sonuç yok.Mali müşavirlik için odanın kursu var.A-B-C grubuna sınava girecekler için kitap kurs belge hiç bir şey yok.
Neden yok.Bu sınavın sorularını oda hazırlamıyormuş.Soruları yanlış olmasın ama Ankara Gazi yada siyasaldan sayın profosörler hazırlıyormuş.Eee neye göre hazırlıyorlar.
Şimdi ben iyi bir muhasebeciyim.Dış ticaretten, imalattan, ön ve genel muhasebeden,Personelden,SSk,Bağkur vs. den iyi anlarım.Beyannamelerimi yaparım.Bana neden bunları pek sormazlar ki.
İşte onu anlamam.
Toplam 10 sorunun sadece 4 tanesi sanırım bunlardan çıkıyor.
E ben diğer sorulara neyi çalışarak hazırlanacağım.Neden adayı olduğum oda bu konularda öyle bir kitap vs yok der bana..Bu ne şimdi?
Son hakkım olan bu sınavı veremezsem 4 yıl olan stajım(ki ben 7 yıldır yapıyorum B yi veremediğim için) yanacak.
BEn yeniden Ankara ya gidip staj başlatma sınavına gireceğim ki bir sürü masraf ve vakit.
Kazanırsam yıllarca staj yapacağım.Allahım bu son şansımda yanımda ol.
İşim çok zor.Koca istanbulda sadece tek bir özel dersane bu gruplar için kurs veriyor.Fiyatıda bana fazla geldi.3 aylık bir kur 750 YTL.
İşin o boyutunu hallederim ama vakit..?
Bebişlere kim bakacak?Eşim kurslara gideceğim saatlerde çalışmak zorunda.3 ay bebişlerin sorumluluğunu kim üstlenecek?
Of Allahım yaa...Varlıkları ne hoş ama bazen de ne zor..
Bu sınav işi lütfen benim zayıflayamama hikayeme dönmesinnnnn....

6 YORUMLAR:

    • At Perşembe, 01 Aralık, 2005, Blogger aynur NE DEMİŞŞ..…


      kendine iyi bak./p> < 

    • <
    • At Perşembe, 01 Aralık, 2005, Blogger Gün NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 01 Aralık, 2005, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      Gün :))
      Yazıdaki bir ardaşı okudum ... dediğim kişi sendin biliyorsun di mi..?/p> < 

    • <
    • At Cuma, 02 Aralık, 2005, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      azmin elinden birsey kurtulmaz derler, eminim basaracaksin. Bebislere kisa sureli bir yardimci bulursan ne iyi olur.
      Ben universite son sinifa gecmeden once evlendim, herkes dalga gecmisti benimle, koca buldun okulu birakirsin gibilerinden, yil 1984, ardindan hamilede kaldim, yogun bir sene oldu ve 1985 yilinda buyuk oglum dunyaya geldi, 4 gunluk lohusa iken finallere girdim, ayrica onemli bir konu universiteye giderken birde calisiyordum, is, ev, hamilelik ve okul. Ardimdan guluyordu insanlar, okulu bitirip bitirmemem konusunda bahisler yapiyorlardi.
      Ne mi oldu, tum derslerimi verdim, yil kaybetmeden mezun oldum, cok guzel bir yerde de is buldum, cocugumda dogdu, simdi 21 yasinda...
      Bunlari sana yazdim cunku, azmettim, kafama koydum, eminim sende kafana koydun bunu ve halledeceksin, sonrasinda niye bu kadar buyutmusum diyeceksin.
      Seni seviyorum, basaracaksin./p> < 

    • <
    • At Cuma, 02 Aralık, 2005, Blogger xtra NE DEMİŞŞ..…

      Blogger dashboard kısmından kendi sitenin ayarlarına girdiğini biliyorsun.
      Sonra burada templataes yazan kısmı tıkla.
      Ardından açılan sayfada kodları izleyerek links kısmını bul.
      Dikkat edersen senin sayyfanda google için bir link var.
      İşe onu değiştirerek başla.
      şimid kod üzerinde google adresi olan yere mesela benim adresimi koy. Sonra kod satırının sonunda google yazan kısmada benim adımı yaz.
      Şimdi save de ardında republiş yap.
      Artık view diyebilirsin.
      Eğer sayfanda düzeltilmiş olarak göremiyorsan internet sayfasını yenile yap.
      Sanırım herşey tamamıdr.
      Artık bu kodun üzeinde oynamalar ve kopyala yapıştırlar yaparak herkesi ekleyebilrisin.
      sevgile canım
      bu arada ben de yüksek lisans hayalleri kuruyorum../p> < 

    • <
    • At Cuma, 02 Aralık, 2005, Blogger sheker NE DEMİŞŞ..…


      su sayfada (asagilara dogru) eski sinav sorularina linkler var:

      http://www.ksmmmo.org.tr/tesmer_stajyerler.htm

      surada egitim seti satiliyormus, ama ne icin acaba?

      http://www.ksmmmo.org.tr/mevzuat/interaktifset.htm

      buralarda isine yarar birsey bulabilir misin acaba?

      http://www.zsmmmo.org.tr/menu_islemleri.php?menu=tesmer_egitim_calismaleri

      http://www.ksmmmo.org.tr/tesmer_stajyerler.htm

      Dilerim bu sorununu en kisa zamanda cozersin Arzumcum. Sana cok cok iyi sanslar. Bizi gelismelerden haberdar et lutfen./p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <