HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

07 Kasım 2005

Ve Diyet.....Kilolara Dair.......

Az önce ne ilginçtir ki; bu bloğu açmamın hemen ardından portakal ağacı üyelerinden birinden özel bir mesaj aldım.Xtra Diyet Kardeşliği diye bir bölüm açmış.Hemen girdim, okudum her yazıyı,her blogu.........
Hmm Düşünceliyim.Ben 120 kilo oldum...Artık zamanı gelmişti dank etmesinin..
Aslında çoktan dankladım da...Kilolarım farkında değil :)
Yazan blog sahiplerinde(bazılarında) gözlemlediğim hep yeni baştan....İlk günler acaip bir azim.
Sonra.....
Hep yeni baştan..
Ben yıllarca rejim yaptım(yapmaya çalıştım)
Ama sanırım bu sefer başaracağım.Kaybedecek çok şeyim var.En başta sevgili eşim..Bebişlerim büyüyor.Bana Şişko patates demelerini istemiyorum.Büyük oğlum bu kelimeyi öğrenmeden normal standartlara inmeliyim.Çok zor biliyorum.Hatta artık eşim dahil bana kimse inanmıyor ama..
Ben yeniden deneyeceğim..Aslında denemeyeceğim..BAŞARACAĞIM...... :))
İlginç bir yöntem sanal güncede gün gün yediklerimizin listelenmesi..
Ewet sanırım bu şekilde motive olmak daha kolay olur..
Blogumu ziyaret eden olmasa bile kendim için tüm günümü yazacağım...
Bu günden başlayayım..
Sabah geç kaldım işe..Çeyrek ekmek içi alınmış peynir domates ve salatalık ile yeşil çay içtim.
Bayramda ara verdiğim ilacıma başladım(İnsülin direnci diye bir hormonal bozukluğum var.Tedavisi ise ilaç spor rejim)
Şirkete tabldot gelir hepsinden çok az yedim.Çorba,nohut,pilav,turşu...
Ender Saraç'ın önerdiği bir çay karışımı var.1 kupa içtim.
İlgilenen olursa yazarım karışımı.
1 elma yedim...
Şimdilik bu kadar.Ama akşama umarım saldırmam mutfağa... :)
birazdan çıkacağım eve doğru
Evde beni bekleyen 3 tatlı adamım var
Eşim.......(mucccccck sana)..
büyük oğlum..(3 yaşında)Bilinçlendiği andan beri abi olduğunu iddaa ediyor
küçük oğlum(2 yaşında)Asla abiliği kabullenmiyor.Ne tatlı çocuk diyenlere bile Bebeğimmm benn diye bağırır..
Evvet işte böyle sevgili günce.....Sana da (beni uzun süre bıkmadan dinleyeceğin için) bana da bu uzun yolda sabır diliyorum...........

8 YORUMLAR:

<

< <