HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

18 Kasım 2005

RANDEVU



Bu yazım biraz geç kaldı aslında..Fırsat bulamadım sizlerle paylaşamaya.Hemen yazayım toparladığım kadarı ile.
Çarşamba günü randevuma gittim.Çok kalabalıktı.10.30 da olan randevum 12 ye sarktı.Sıra bana ancak geldi.İçeri girdim.İlk önce tartıya doğru yöneldim.
Ve ewettttttt...
İbre 120 yi gösterdi.Ama ben inanmadım..Evde halen 123 tüm.Doktor hanım tahlil sonuçlarımı aldı.Herşey normal.Kortizol dahil sonuç normal.Anormal olan 2 tahlil var.
İnsülin çok yüksek ve birde Tokluk kan şekeri.Zaten normal yüksek olmaları.Sonuçta İnsülin Direncim var..
İnsülin değerlerimin düşmesi için kesinlikle günde en az 30 dk tempolu yürüyüş yada benzer bir aktivite gerçekleştirmeliymişim..
Ne ilginçtir ki yürüyüş zayıflamaya yardımcı olmakla birlikte kötü kolestrol dahil bir çok hastalığa iyi geliyor.Metabolik Sendrom dan da kurtulmanın ilk şartı aktivite..
Eh onu da yapacağız tabii..İlacıma devam edeceğim.Verilen diyet listemi uygulayacağım.Bir ay sonra kontrole gideceğim..
İşte hepsi bu..
Ha bir de Metabolizma uzmanıma sitemizden, kardeşliğimizden bahsettim.Adını kullanıp kullanamayacağımı sordum.Yok hayır kulllanma.Kullanmazsan sevinirim.. dedi.. ????????
dedim içimden bende ama...Tabiki onun rızası olmadığı için ismini yazamayacağım.
23-11 de Cerrahpaşa da randevum var.Oraya da gideyim.Sonuçta karar verip tek bir yerde devam edeceğim artık.
Evet evde tartıldım.120 kiloya düşmüşüm gerçektende.Ama ilk günlerde verilen kiloların ne kadar aldatıcı olduğunu öğrenecek kadar fazla rejim yaptığımdan hiç sevinemedim..

4 YORUMLAR:

    • At Cuma, 18 Kasım, 2005, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      yurumeyi ihmal etme inan cok iyi geliyor, yururken farkinda olmadan bedenimiz icin cok yararli bir isi basariyoruz,
      seni seviyorum./p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 19 Kasım, 2005, Blogger xtra NE DEMİŞŞ..…

      Yürüyüş yapabileceğim bir mekana sahip değilim. Üstelik oturduğum çevrede herkes beni tanıyor ve benim hakkımda konuşmalarını istemiyorum. Bu kompleks falan değil. Eğer yürüyüş yaparken görürlerse konuşacaklarını biliyorum ve bunu asla is-te-mi-yo-rum. Sen nerede yapıyorsun yürüyüşlerini. Ben basit bir mahalle içinde oturuyorum. O kadar geri kalmışki yaz-kış herkes sürekli halı yıkayıp silkiyor.
      Uzman doktor meselesine gelince.. Uzman ve işini bilen bir olsa da bu kardeşlik meselesini tam algılayamamış olabilir. Düşünüyorumda ben böyle bir haber alsam muhakkak o bloglara bir göz atar ve uzmanı bulunduğum alandaki hastaların yazışmalarını incelerdim. Bazen insanların sığlığına akıl sır erdiremiyorum. Neyse uzatmayayım resmen dedikodu yaptım, ayıp oldu. Sonra kesin pişman olurum ben bu dediklerime..
      Verdiğin kilolar adına çok sevindim Devamının geleceğine eminim. Lütfen yazılarını aksatma............./p> < 

    • <
    • At Cumartesi, 19 Kasım, 2005, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      İkinizede teşekkür ederim.
      Xtra başkalarının ne dediği neden bu kadar önemli ki..Önemli olan sadece senin sağlığın..Bence yürü..Neresi olursa olsun.Bol şeyler giy ve yürü.Burasıda halı silkelenen vee yıkanan bir mahalle.Ki bu silkeleyenlerden biri de benim açıkçası :)
      Ama aynı zamanda o kişiler her sabah yürür.Hiç ummadığım başı kapalı yaşlı teyzeler bile sabah erkenden yürür.Ben Haznedar da oturuyorum.Çok eski bir yerleşim.Eşim burada doğmuş.Yaşının 37 olduğunu düşünürsek herkes onun bebekliğini bilir burada..Ama yinede sağlıklarına çok düşkünler.Belediye(yolun üst kısmı b.evlere bağlı)B. evler belediyesi yürüyüş alanımıza(istanbul evleri)birde kapalı spor salonlarında bulunacak aletlerden koymuş sağolsun.Ama tinerciler boş durmuyor tabii..Açık alan olduğundan kamuya açık olduğundan geceleri icabına bakıyorlar güzelim aletlerin.İnsafsızlık bu kadarı da..
      Eltim 60 kilo ama her sabah yürür sonrada spor aletlerine girer.90 dk spor yapar.Valla fıstık gibi oldu hatun.Darısı başıma..Hiç zamanım yokki..
      Neresinden yakalasak kar kardır..Haklısın veda zamanı yürüyüş gibisi yok.Birde o yürüyüşten sonraki mutluluk gibisi..../p> < 

    • <
    • At Pazar, 20 Kasım, 2005, Blogger vedazamani NE DEMİŞŞ..…

      Arzumun dedigi gibi kim ne dersin benide ilgilendirmiyor, kendim icin kilo vermek istiyorum cunku ben, sagligim acisindan...
      kimse bizi yildiramaz amacimizdan.../p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <