HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

14 Kasım 2005

MOTİVASYON GEREK........




Eskiden çok kitap okur ve dolayısı ile iyi kalem kullanırdım.Şimdi her ne kadar klavyem iyi olsada eski deyimle kalemim hiç içi açıcı değil. :(
İş,eş,bebiş,ev derken... değil kitap okumak ayda bir kuaföre gidebilmek(oda sadece kaş için)bana lüks oldu..
Ama bu da düzelecek bir gün..
İlk olarak şu iğrenç kilolar konusunda....
Motivasyon şart...Ben Xtra'nın eşinin ona söylediği bir cümleyi çok beğendim.Çocukların senin resimlerini arkadaşlarına gösterdiğinde ne kadar değiştiğiniden gurur duyacaklar... gibi bir cümleydi..Aklımda kaldığı kadarı ile yazdım.
Ewet.Bu kadar hoş düşünen eşlerimiz için bunu başarmalıyız.Motive olmalıyız..Aslında motive olabileceğim çok şey var hayatım(ız)da
-Eşim
-Çocuklarım
-İşim
-Ailem
-E tabi bu kilolarda olmama rağmen halen kur yapılması
.......
Benim eklediklerim..
38 bedende gördüğüm her türlü seksi erotik kıyafet(özellikle gece için)
Jenniffet LOPEZ in masa üstümdeki resmi
yine o hatunun video klipleri
evde...
Yeni alınan bir koşu bandı
Sauna belt
Titreşim veren bir alet
Mekik aleti
Halter masası
Barfix borusu

3 YORUMLAR:

<

< <