HeRşEy

Her şeye dair ...Hayata, Sevgiye, üzüntüye, eve,işe,eşe,bebişlere,kilolara :) kısaca herşeye dair....

08 Kasım 2005

Hmmm :(((((

Dün buraya yazdığım konuların azmi ile akşam yemeğini de hafif hafif güzelce geçiştirdim.
Gece yarım bardak gazoz içerken eşim:Farkındamısın sen yine kilo aldın diyince..
Yok canımm ne alaka aynı 120... dedim.Ama içim içimi yedi.
Sabah ilk işim tartılmaktı.
Ve ewet haklıydı
123
Tam 123
Aman allahım yaaaaaaaaaaaaa..
Sakin olmalıyım..
Çokk sakin.Olacağım evet ben iyiyim ya
Yok değilim..İyi değilim.Aman allahımmmmmmmmm
Ben koca bir şişkoyum.
Hayır bundan sonra böyle olmayacak..
Olmayacak..........................
Söz aşkım...Beni uzun süredir bu halimlede çok sevdiğin için BAŞARACAĞIM.
Sabah............
-Yarım simit
-Peynir
Salatalık domates ve yeşil çay
Öğle.......
-4 çatal makarna
-4 kaşık çorba
-ince bir dilim ekmek
-3 minik köfte patates
-Ufak salata
İkindi........
-elma
........Şimdilik bunlar yediklerim
Akşamı salata ile geçiştirmeyi düşünüyorum..

Şu blog işini öğrensem hafta hafta resimde eklemek istiyorum ama şimdilik ancak bu kadarını başarıyorum.......
Bundan 12-20 gün önce Cerrappaşa ya gittim.Tahlillerim kontrollerim yapıldı..
Hormon bozukluğum olduğu kesin olarak anlaşıldı..
İnsülün direnci diye bir sorunum var..
Kısır bir döngü..KEsin ilaç kullanmalıyım.Ama ilaç çok ağır. Bugün ibre 123'ü gösterince ilaçlara sarıldım hemen.Artık bırakmayacağım.Çözümü ilaç,spor,diyet..
Yarın bu hastalık hakkında yazarım birşeyler....


6 YORUMLAR:

    • At Salı, 08 Kasım, 2005, Blogger yemekvebiz NE DEMİŞŞ..…

      bu ramazan farkinda olmadan kilo vermisim cok sevindim, simdi de kac gundur yediklerime dikkat etmeyi ozen gosteriyorum, hadi gel birlikte basaririz bu isi, sanirim sen daha cok gencsin, daha guzel kilo kaybedersin .

      sevgilerimle,

      zeynep/p> < 

    • <
    • At Salı, 08 Kasım, 2005, Blogger yemekvebiz NE DEMİŞŞ..…

      commentler konusunda sana yazayim diye girdim, ama sanirim sen sadece blog sahiplerine acmissin mesaj bolumunu,

      Blogunda settingslere git, orada comments yazan yere tikla,

      Who can comment? yazan satiri bul, orada anyone secersen herkes girip comment birakabilir sana...

      Sevgiler

      Zeynep/p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 09 Kasım, 2005, Blogger suspect NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Çarşamba, 09 Kasım, 2005, Blogger xtra NE DEMİŞŞ..…

      Diğer meseleye gelince seni diyet kardeşiliğine ekledim. Hayırlı uğurlu olsun. Artık aramızdasın.
      Yorumlarımızla seni yalnız bırakmayacağız.
      Tekrar hoşgeldin../p> < 

    • <
    • At Çarşamba, 09 Kasım, 2005, Blogger sheker NE DEMİŞŞ..…

      < 

    • <
    • At Perşembe, 10 Kasım, 2005, Blogger ARZUM NE DEMİŞŞ..…

      <Çok teşekkürler İlgilerinize..
      Zeynep,suspect,xtra,sheker........
      Yorumlarını sitelerini takip ettiğim kişilerin bana yorum yollaması çok hoş..
      Aranızda olmaktan mutluyum........
      zeynepciğim yardımların için teşekkürler ......../p> < 

    • < <Yorum Gönder
<

< <